• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جوانان شهرداری ارومیه در مقابل حریف پرقدرت خود به برتری رسیدند/برنامه روز سوم مسابقات
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جوانان شهرداری ارومیه در مقابل حریف پرقدرت خود به برتری رسیدند/برنامه روز سوم مسابقات

به گزارش روابط عمومی شهرداري اروميه، دور مقدماتی رقابت هاي ليگ برتر والیبال جوانان باشگاه های كشور جام زنده ياد حسين معدني امروز شنبه ششم دیماه با انجام شش بازی در شهرهای ارومیه و گنبد پیگیری شد که در گروه ب به میزبانی باشگاه شهرداری ارومیه نتایج زیر به دست آمد.

 در بازي نخست از ساعت 12:30 دو تيم نوين كشاورز تهران و متین ورامین به مصاف یکدیگررفتند كه تيم نوين كشاورز تهران موفق شد سه بر یک از سد حريف خود عبور كند.

دردومين ديدار كه از ساعت 14:30آغاز شد دو تيم مهرپارس شیراز و آلومينيوم المهدي بندرعباس مقابل هم صف آرايي كردند كه در پايان تيم مهر پارس حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

اما در آخرین بازی روز دوم این رقابت ها از ساعت0 19:3 تيم شهرداري اروميه مقابل تیم پرقدرت سایپا البرز به ميدان رفت و در پايان ، یاران جاوید محسنی نیا در تيم شهرداري اروميه توانستند با نتیجه سه بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کنند.

در این بازی شهرداری ارومیه ست اول را با امتیاز 25 بر 20 از حریف خود شکست خورد ولی در ادامه و در سه ست متوالی به ترتیب با امتیاز های 25 بر 19 ، 25 بر 17 و 25 بر 21  حریف خود را شکست داد تا با 6 امتیاز جایگاه خود را در رده نخست جدول رده بندی گروه (ب) تثبیت نمایند.

مسابقات امروز استثنائا به دليل قطعي سيستم گرمايشي سالن شهيدان آهندوست در استادیوم 6000 نفري غدير اروميه برگزار شد و از فردا این رقابت ها در سالن 3000 نفری برگزار خواهد شد.


برنامه روز سوم (یکشنبه هفتم دیماه):

متینورامین و مهر پارس فارس                                ساعت 14:00

شهرداری ارومیه و آلومینوم المهدی بندرعباس           ساعت 16:00

سایپا البرز و نوین کشاورز تهران                           ساعت 18:00

جوانان شهرداري اروميه در گروه ب این رقابتها با تيم هاي آلومينيوم المهدي بندرعباس، مهرپارس فارس ، متين ورامين ، سايپا البرزو نوین کشاورز تهران همگروه است كه از پنجم لغايت نهم ديماه با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.

Print
661 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان