• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مراسم سالروز ميلاد حضرت عيسي مسيح (ع) در اروميه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مراسم سالروز ميلاد حضرت عيسي مسيح (ع) در اروميه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین باشکوه با تبریک میلاد پیامبر صلح و دوستی حضرت عیسی (ع) تاکید کرد : حضرت عیسی مسیح (ع ) از پیامبران اولا العزم الهی است که در قران کریم و در سوره های مریم و آل عمران از او به عنوان مولودی مقدس و پاک یاد شده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر قریشی همچنین با اشاره به جایگاه ویژه اقلیت های دینی و مذهبی در قانون اساسی ایران اظهار داشت: در سایه امنیت پایدار موجود در کشور همواره شاهد وحدت و همدلی و زندگی مسالمت آمیز اقوام و ادیان الهی در ایران اسلامی هستیم.
رادفر معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار اذربایجان غربی نیز گفت : اعتقاد به خدای واحد ، معاد و روز رستاخیز و منجی آخر الزمان از اشتراکات دینی مسلمانان با مسیحیان جهان است.
وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس آشوریان و ارامنه کشورمان همپای دیگر هوطنان با تقدیم جان و مال خود از آرمانهای نظام و انقلاب پاسداری کردند.
اسقف آشوریان و کلدانیان کلیسای کاتولیک آذربایجان غربی نیز در سخنانی میلاد حضرت مسیح (ع) را میلاد صلح و دوستی برای بشیرت عنوان کرد و گفت : وجود برادری و برابری بین آحاد ملت ایران همچون مسلمانان و مسیحیان از افتخارات ایران اسلامی است.
اسقف توماس میرم با اشاره به اوضاع نابسامان منطقه و جنایات تکفیری ها در کشورهای عراق و سوریه افزود : شهروندان آ شوری و ارمنی در سایه حکومت اسلامی در ایران همواره در رفاه و آسایش بوده و در کنار برادران و خواهران مسلمان خود زندگی مسالمت آمیزی دارند.
نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) ایران اسلامی مهد ادیان توحیدی و گفتمان ادیان الهی دانست و گفت : مدعیان دموکراسی در جهان باید با دیدن همدلی و اتحاد مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با پیروان ادیان الهی در کشور ، دست از وحشیگری های خود علیه بشریت در کشورهای همسایه بردارند.
بت کلیا افرزود : مدعیان حقوق بشر گوشها و چشم های خود را به روی جنایت تکفیریها علیه پیروان ادیان الهی در کشورهای عراق و سوریه بسته و با اقدامات شوم خود زندگی مردم در این کشورها را با چالشهای جدی مواجه ساخته اند.







Print
1300 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان