• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حاتمی: تاثیر حمل و نقل هوایی بر توسعه گردشگری شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حاتمی: تاثیر حمل و نقل هوایی بر توسعه گردشگری شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهر ارومیه؛ محمد خالد حاتمی، عضو شورای اسلامی شهرارومیه با بیان اینکه شهر ارومیه دارای تنوع اقلیمی ومذهبی  و آثار تاریخی و فرهنگی متنوع است، گفت:این شاخص ها می تواند در جذب و توسعه صنعت گردشگری نقش پررنگی ایفا کند.

 

وی با اعلام اینکه  برای جذب گردشگر درشهرارومیه نیازمند به توسعه زیر ساخت های آن هستیم ،تصریح کرد: متاسفانه زیرساخت‌های مربوط به گردشگری  ضعیف بوده و با توجه به اینکه توسعه گردشگری در مسئله اشتغال  تاثیر فراوانی دارد، باید به این مقوله توجه شود.

 

عضو شورای اسلامی شهرارومیه گفت: توسعه صنعت گردشگری شهر ارومیه با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، بویژه در بخش حمل و نقل هوایی رقم می خورد.

حاتمی با  تاکید بر اینکه  ایجاد صنعت گردشگری در شهر ارومیه، توسعه و آبادانی شهر را رقم می زند، ابراز کرد: صنعت گردشکری باعث توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های اشتغال در شهر می شود.

 

وی نقش مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه در جذب گردشگر را مهم  ارزیابی کرد و گفت: این مرکز می تواند با ارائه طرح ها ی گردشگری و تخصصی کردن آنها  در راستای توسعه صنعت گردشگری در  ارومیه قدم بردارد .

 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اننقاد از اینکه شاهد نمایش آثار باستانی تنها در موزه ها هستیم، گفت: برای جذب گردشگری و معرفی پتانسیل های گردشگری شهر ارومیه، باید اقدام به ساخت ماکت های آثار باستانی در مکان های  اصلی آنها کرد، چرا که با این اقدام بسیاری از مکان های تاریخی شهر که به بوته فراموشی سپرده شده است، احیا می شود. 

Print
868 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان