• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خلیل‌پور: پیامبر اسلام نشانه ای از رحمت خداوند است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خلیل‌پور: پیامبر اسلام نشانه ای از رحمت خداوند است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه،، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خلیل‌پور، عضو  شورای اسلامی شهر ارومیه در  مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان المهدی که با حضور شهردار ارومیه و شهرداران مناطق یک و دو و شهروندان برگزار شد، باتبریک این عید سعید گفت: این مناسبت تنها متعلق به مسلمانان نیست، بلکه پیامبر اسلام نشانه ای از رحمت خداوند برای تمام مردم جهان است.

خلیل پور افزود: ما پیرو مذهب جعفری هستیم که مبانی آن توسط امام صادق(ع) در زمانی که همه مذاهب فقهی در حال شکل گیری بودند، پی ریزی شده است.

عضو  شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: حضرت محمد (ص)، زیباترین رسالت را برای ما به ارمغان آورد و آن اینکه یکدیگر را دوست بداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خلیل‌پور در ادامه به بیان گوشه‌هایی از زندگی پیامبر اسلام(ص) پرداخت و افزود: از 27 رجب سال چهلم عام الفيل (610 ميلادى)، كه در سن چهل سالگى به رسالت مبعوث شده بود، تا 28 صفر سال يازدهم هجرى، كه رحلت فرمود، به مدت 23 سال عهده‏دار امر رسالت و نبوت بود.

وی با اشاره به فضایل اخلاقی حضرت رسول اکرم (ص) گفت: همه مردم او را به عنوان امين و راستگو مي شناختند، و هرگز در او گناه و انحرافي نديده بودند
Print
736 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان