• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حضرت پور: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از مهمترین سیاست های شورای اسلامی شهر ارومیه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حضرت پور: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از مهمترین سیاست های شورای اسلامی شهر ارومیه است

در این مراسم محمد حضرت پور، شهردار ارومیه ضمن خیر مقدم به حضار با اشاره به مقام و جایگاه شهدا گفت: یکی از سیاست های کلی شورای اسلامی شهر ارومیه، اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست.

وی همچنین با اشاره به 3 هزار و 300 شهید شهرستان ارومیه اظهار داشت: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه و همچنین ارزش نهادن به مقام والای شهداء، شهرداری ارومیه هر ماه یادواره ای بزرگ شهدای آن ماه برگزار می نماید که جا دارد از دستگاه های فرهنگی در خصوص اجرای مراسمات و همکاری های لازمه تقدیر و تشکر نمایم.

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش اظهار داشت: شهرداری ارومیه در جهت اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه اقدام به تهیه دایره المعارف شهدا و زندگینامه شهدای شهر ارومیه نموده است و هدف از این اقدام فرهنگی، معرفی سرداران و شهدای والامقام و زندگینامه آنان برای نسل های جدید است.

شهردار ارومیه همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به مزین نمودن بنام شهیدان پروژه های عمرانی و فرهنگی و همچنین خیابا ها و کوچه های شهر ارومیه اذعان داشت: نام مبارک شهدا باید زینت شهرمان باشد.

وی گفت: عزت امروز ایران اسلامی و مسلمین ثمره خون شهدا است و امیدوارم بتوانیم رسالت خود را در قبال خون شهدا انجام دهیم تا امام شهدا و شهیدان از اقدامات و عملکرد ما راضی باشند.

شهردار ارومیه در پایان سخنانش از زحمت کشان و تلاشگران و خادمان شهدا در خصوص اجرای این مراسم پرفیض و معنوی تقدیر و تشکر به عمل آورد.



 

 

 

 

Print
1529 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان