• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حضور شهردار کلانشهر ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حضور شهردار کلانشهر ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه با حضور در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه از نزدیک به تماشای بازی فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا و تشویق تیم ملی والیبال ایران پرداختند.

پس از رقابت بین تیم‌های ایران و ژاپن در فینال مسابقات و قهرمانی ژاپن، مراسم اهدا جوایز و جام‌های بیست و دومین دوره رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا نیز با حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون والیبال ایران، دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا، استاندار آذربایجان‌غربی همچنین شهردار کلانشهر ارومیه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم؛ برترین بازیکنان جام ۲۲ که از سوی کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا معرفی شده بودند،  تندیس و دسته گل خود را از سوی مسئولان حاضر دریافت کردند و در ادامه مراسم جام به تیم های اول تا سوم اهدا شد.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۷ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار شد.

در این مسابقات تیم ملی والیبال ژاپن قهرمان، تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران نایب قهرمان و تیم قطر نیز به مقام سوم دست یافت.

Print
200 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان