• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان تسریع می‌یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان تسریع می‌یابد

در جلسه مشترکی که با حضور رییس بنیاد تعاون ناجا، مدیرعامل شرکت عمران و تولیدی نیرو، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد، پیرامون موضوعات پل آذربایجان و برنامه‌ریزی جهت رفع موانع همچنین تسریع در روند عملیات اجرایی آن گفتگو شد.

در ابتدای جلسه رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خواهان سرعت بخشی به روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان و افزایش نیروی کار در آن با هدف اتمام این پروژه شد.

شهردار ارومیه نیز در ادامه با اشاره به اینکه مشکل مالی برای پروژه پل آذربایجان نداریم، گفت: اتمام این پروژه یکی از خواسته‌های به حق مردم بوده چرا که تاثیر زیادی در کاهش ترافیک دارد.

دکتر مهدی‌زاده افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، با انجام فضای‌سازی‌های لازم از سوی شهرداری ارومیه در این پروژه، پل آذربایجان تا اسفند ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

در ادامه جلسه رییس بنیاد تعاون ناجا نیز با تاکید بر سرعت بخشی به امورات مربوط به این پروژه، قول مساعد نسبت به اتمام هر چه زودتر پل آذربایجان داد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از تلاش‌های شهرداری ارومیه  در خصوص حل  مشکلات موجود، از پیمانکاران پروژه درخواست کرد که با افزایش نیروی کار در مدت زمان باقی مانده، شاهد به‌ بهره‌برداری رسیدن تقاطع غیرهمسطح آذربایجان باشیم.

پس از پایان جلسه نیز، مسئولان حاضر در جلسه از روند فعالیت‌های اجرایی در تقاطع چهارسطحه آذربایجان بازدید کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند.

Print
247 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان