• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خانه‌های سلامت شهرداری ارومیه افزایش می‌یابد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خانه‌های سلامت شهرداری ارومیه افزایش می‌یابد

 به گزارش  روابط عمومي شهرداري اروميه؛  مهرداد سلامتي، معاون خدمات شهری شهرداری با بیان این كه فقط یك مركز خانه سلامت برای ارائه خدمات به شهروندان در این شهر وجود دارد، اظهار كرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، قرار است بر اساس مصوبه ای كه در سال جاری از سوی شورای اسلامی ارومیه تصویب شده است، در تمامی مناطق این شهر یك خانه سلامت برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر آموزشی در زمینه‌های مختلف ساخته شود.

به گفته وی، رسالت اصلی این خانه، آموزش رایگان شهروندان در حوزه‌های مختلف و براساس نیازسنجی و درخواست‌ها از سوی مراجعان در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه، مشاوره های تحصیلی، مهارت های زندگی، فرزند پروری، اجتماعی، مهارت‌های فنی و حرفه ای، قالیبافی، لحاف دوزی است که با همكاری سازمان های مربوطه صورت می گیرد.

 

سلامتی همچنین از استقبال بی نظیر شهروندان از دوره های آموزشی كه به صورت رایگان در خانه سلامت برگزار شده بود، خبر داد.

 معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت:  تصمیم گیری موثر براساس اطلاعات صحیح برای كاهش خسارات و كنترل بحران از مهم ترین اهداف این مجموعه محسوب می شود.
سلامتی از اجرای برنامه های متعدد و مختلف از سوی مدیریت بحران در سال جاری خبر داد و افزود: طرح آموزشی همگانی در محلات، تشكیل كارگروه تخصصی مدیریت بحران، آموزش مدرسه محور برای دانش آموزان در زمان‌های بحران از مهم‌ترین اقدامات این مدیریت در سال جاری محسوب می شوند.
به گفته وی، طرح آموزش همگانی محلات در قالب طرح دوام و به صورت داوطلبی در محله های شهرك اندیشه، گلمان و قاسمیه به صورت پایلوت اجرا شده است. با توجه به استقبال پرشور شهروندان از این طرح این برنامه در هفته آینده در محله های صمدزاده و وكیل آباد اجرا می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با بیان این كه برای تسهیل ارتباطات، انتقادات و پیشنهادات و شكایات شهروندان با مجموعه مدیریت شهری مركز 137 شهرداری ارومیه راه اندازی شده است، اظهار كرد: این مركز به صورت فوری اقدامات لازم و ضروری را بعد از تماس شهروندان در نقاط حادثه‌خیز اعمال می كند.

Print
773 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان