• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خبرنگاران زبان گویا وچشم بینا یک ملت هستند/ حرکت جامعه یکنواخت و تک صدا، حرکت به سمت رکود است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خبرنگاران زبان گویا وچشم بینا یک ملت هستند/ حرکت جامعه یکنواخت و تک صدا، حرکت به سمت رکود است

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور رییس شورای اسلامی شهر در آیین ویژه اختتامیه نخستین جشنواره شهرنگار ضمن تشکر از شهردار ارومیه، مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری و سایر عوامل اجرایی برگزاری جشنوار شهرنگار، این جشنواره را یک حرکت بسیار عالی عنوان کرد و گفت: جشنواره شهرنگار برای اولین بار در شهر ارومیه رقم خورده و امید است تداوم داشته باشد.

  وی در ادامه با اشاره به مقوله خبر و خبرنگاری، اظهار کرد: خبر و خبرنگاری همراه با بشریت خلق شده و از گذشته های دور افرادی بودند که به عنوان روای و خبرنگار با امانتداری مباحث را از منبع اصلی دریافت و به نسل‌های آینده انتقال می دادند.

حجت الاسلام خلیل پور مقوله خبر و خبرنگاری را بسیار مهم و حساس عنوان کرد و گفت: هیچ نهادی و ارگانی نمی‌تواند از بحث خبر و خبرنگاری فارغ باشد و خبرنگاران در واقع  زبان گویا امت هستند.

به گفته وی هر جامعه بشری جهت حرکت به سمت توسعه و پیشرفت نیاز به ارتباطات، خبر و اعتقاد خبرنگاران دارد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد:  در جامعه بشری نیاز به ارتباطات، خبر و خبرنگاری است و اگر بخواهیم مباحث مورد نقد قرار بگیرد به وجود شخص منتقد هم نیاز است.

وی تاکید کرد:  حرکت جامعه یکنواخت و تک صدایی، حرکت به سمت رکود است.

حجت الاسلام خلیل پور با بیان این که خبرنگاران چشم بینای یک ملت هستند، عنوان کرد: خبرنگاران براحتی می توانند خارج از سازمان مباحث درون سازمانی را نقد کنند و خبرنگاران به تمام مباحث احاطه دارند، احاطه‌ای که منجر به کمک در مسیر خدمت رسانی به جامعه انسانی می شود.

وی قلم خبرنگاران را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: سعی کنیم قضاوت نکنیم و قاضی نباشیم چرا که که این قضاوت گاهاً ما را به مقصد نمی رساند.

Print
293 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان