• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خبر آزار سگ های بی پناه در سطح شهر ارومیه صحت ندارد/ اختصاص مکان 3 هکتاری برای نگه داری سگ های بی پناه توسط شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خبر آزار سگ های بی پناه در سطح شهر ارومیه صحت ندارد/ اختصاص مکان 3 هکتاری برای نگه داری سگ های بی پناه توسط شهرداری ارومیه

سخنگوی شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمد زاده در تماس تلفنی با برنامه زنده شبکه رادیویی جوان درخصوص انعکاس اخبار آزار سگ های ولگرد در سطح شهر ارومیه در خبرگزاری های کشور،  بیان کرد:  خبر فوق بدون منبع معتبر در خبرگزاری ها  انعکاس یافته و چنین خبری در ارومیه صحت ندارد.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری ارومیه برای جمع آوری و نگه داری سگ های بی پناه  سطح شهر، عنوان کرد:  شهرداری ارومیه جهت ساماندهی سگ های ولگرد مکانی به مساحت 3 هکتار را برای جمع آوری و نگه داری سگ ها اختصاص داده است.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه افزود: شهروندان ارومیه ای ازاین اقدام شهرداری استقبال کرده و شهروندان و سازمان های مردم نهاد برای تامین غذای این سگ های بی پناه اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار قلاده سگ در سطح شهر ارومیه وجود دارد، خاطر نشان کرد: زنده گیری سگ ها و انتقال آن به به مکان اختصاص یافته برای این امر آغاز شده و امید است  که از این حرکت استقبال شود و در ادامه نیز تدوام داشته باشد.

Print
347 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان