• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خطر وقوع آتش سوزی در کمین بازار / بازار به شبکه‌های خود بارنده مجهز می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خطر وقوع آتش سوزی در کمین بازار / بازار به شبکه‌های خود بارنده مجهز می‌شود

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به خطر وقوع آتش سوزی در بازار ، بیان کرد: تمام اخطارهای لازم برای پیشگیری از وقوع آتش در مکان های که احتمال وقوع آتش زیاد است صادر شده است .
وی با بیان اینکه بازدیدهای لازم توسط بازرسان هر 2 ماه یک بار از بازار صورت می گیرد، اظهار کرد: به منظور پیشگییری از وقوع آتش اخطار های لازم، بازدید های دوره ای، نصب تجهیزات ایمنی و آموزش اصول ایمنی به بازاریان انجام می شود .
شاد قوشچی با اعلام اینکه جهت پیشگیری از بروز حادثه،  کپسول‌های آتش خاموش کن،  سیستم های اعلام حریق و شیرهای هیدرات آتش نشانی در بازار نصب شده است، عنوان کرد: در حال حاضر نیز در تلاشیم بازاررا به شبکه‌های خود بارنده  مجهز کنیم .
وی با بیان اینکه خطر وقوع آتش سوزی معابر بافت فرسوده شهری را هم تهدید می کند، گفت:  بدلیل عریض نبودن کوچه ها و دسترسی سخت در بافت فرسوده شهری، مهار آتش در این بافت را با مشکلاتی  روبه رو کرده است که تمام تلاش ها  بر رفع این مشکلات معطوف شده است .
وی خاطر نشان کرد:  اغلب پاساژهای مرکزی شهر نیز طبق بررسی های کارشناسان این سازمان ایمن نیست و آتش سوزی این مراکز خرید را هم تهدید می کند.

Print
361 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان