• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خودروهای حمل پسماند به صورت مداوم ضدعفونی می شود/دفع بهداشتی پسماند و ضدعفونی تا شعاع 100متری محل اقامت بیماران کرونای
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خودروهای حمل پسماند به صورت مداوم ضدعفونی می شود/دفع بهداشتی پسماند و ضدعفونی تا شعاع 100متری محل اقامت بیماران کرونای

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ هادی بصاری با بیان این که روند تولید زباله های کرونایی همچنان زیاد است، بیان کرد: زباله‌های کرونایی با رعایت کامل نکات بهداشتی توسط خودروهای حمل زباله جمع‌آوری و در محل های مخصوص به صورت اصولی آهک پاشی و دفن می  شود.
وی با اشاره به ضدعفونی خودروهای حمل زباله،  عنوان کرد:  جهت پیشگیری از شیوع کرونا،  خودرو های ویژه حمل زباله‌های کرونایی  بصورت مداوم ضدعفونی می‌شود. 
بصاری با بیان اینکه پسماند محل اقامت بیماران کرونای بصورت بهداشتی دفن می شود، اظهار کرد: زباله های افراد مبتلا به ویروس کرونا  تا شعاع 100 متری  اعلام شده توسط مرکز بهداشت بصورت ویژه جمع آوری و بهداشتی دفن می شود.
وی افزود:  همچنین محل اقامت بیماران کرونای تا شعاع 100 متری ضدعفونی می شود.
بصاری درادامه با بیان این که سلامت کارگران در خط مقدم مبارزه با کرونا  از اهمیت بی شماری برخوردار است،  عنوان کرد:  ماسک و وسایل ضروری پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا  برای پاکبانان بصورت مستمر تامین می شود.
به گفته وی  پاکبانان به علت مواجه با پسماندهای عفونی از جمله گروه‌های پرخطر و در معرض ابتلاء به این ویروس هستند که برای پیشگیری از ابتلای این قشر تلاشگر به ویروس کرونا  تزریق واکسن برای این گروه‌ها در اولویت قرار گرفت.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود:  اولین مرحله تزریق واکسن کرونا با اولویت پاکبانان بالای ۵۰ سال انجام شده و در مراحل بعدی و براساس اولویت‌های وزارت علوم بقیه پاکبانان نیز واکسن کرونای خود را دریافت می‌کنند.
وی در پایان از شهروندان درخواست کرد که زباله ها کرونایی چون ماسک و دستکش  خود را در سطح معابر رها نکنند و در امر تمیز نگه داشتن محیط شهری یاریگر مدیریت شهری ارومیه باشند.

Print
225 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان