• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خیابان های اصلی و مناطق شیب دار،  اولویت اول برف روبی/شهروندان یاریگر شهرداری در زمان بارش برف باشند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خیابان های اصلی و مناطق شیب دار، اولویت اول برف روبی/شهروندان یاریگر شهرداری در زمان بارش برف باشند

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا عدل دوست صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز از تمام نیروهای تلاشگر مدیریت شهری به دلیل فعالیت های شبانه رزوی در پاکسازی معابر از برف و بازگشایی آن تشکر و قدردانی  کرد.
وی با بیان اینکه شهر ارومیه  به مساحت 10443 هکتار با مساحت شوارع و خیابان ها به میزان 2242 هکتار دارای  956 عدد خیابان و  23 هزار 201 کوچه است ، عنوان کرد: در عملیات زمستانی چند روز گذشته در مقابل این تعداد خیابان و کوچه 13 دستگاه نمک باش،  11 دستگاه ده تن تیغه دار، 9 دستگاه گریدر، 20 دستگاه کامیون 6 چرخ دار،  5 دستگاه مینی لودر ، 4 دستگاه بیل بکهو و  14 دستگاه تانکر عملیات برف روبی و پیشگیری از یخ زدگی معابر را انجام دادند.
به گفته عدل دوست در عملیات برف روبی اخیر یک هزار و 70 تن نمک همراه با شن جهت بازگشایی معابر استفاده شد که شهرداری در استفاده از آب شور و نمک بدلیل مسایل زیست محیطی و تخریب آسفالت شهری محدودیت دارد.
وی عنوان کرد:  در بارش برف اخیر 880 نفر پاکبان  و 300 کار گر فضای سبز وعمر ان  با فعالیت شبانه روزی معابر را جهت تسهیل در تردد شهروندان از برف بازگشایی کردند .
قائم مقام شهردار ارومیه با بیان اینکه اولویت برف روبی معابر ابتدا خیابان های اصلی و مناطق شیب دار است،  عنوان کرد:   شهرداری ارومیه از آذرماه برای عملیات زمستانی در اماده باش کامل است.
وی عنوان کرد: در بارش اخیر عملیات برف روبی معابر ابتدا از معابر اصلی آغاز شد اما ترافیک منجر به بروز مشکل در عملیات برفی روبی در 2 ساعت آغازین بارش شد که با کاهش ترافیک این مشکل نیز رفع شد .
قائم مقام شهردار ارومیه از شهروندان درخواست کرد که شهروندان  یاریگر شهرداری در زمان بارش برف باشند اگرچه شهرداری رسالت اصلی خود را در زمان بارش برف انجام می دهد  اما شهروندان نیز در این ایام به ویژه در انجام عملیات برف تکانی درختان درب منازل خود با شهرداری مشارکت داشته باشند.
وی همچنین از شهروندان درخواست کرد در روزهای برفی از تردد های غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند و از وسایل نقلیه کمتر استفاده کنند  و درصورت استفاده حداقل وسایل نقلیه خود  را به تجهیزات زمستانی تجهیز  کنند.

Print
280 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان