• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در آستانه عید سعید غدیر خم سیمای شهر ارومیه علوی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در آستانه عید سعید غدیر خم سیمای شهر ارومیه علوی شد

در آستانه خجسته عید امامت و ولایت، عید سعید غدیر خم، تمام توان و امکانات شهرداری ارومیه برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این رویداد، آنگونه که شایسته یک شهر علوی است، بسیج شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، در کنار وظایف و تکالیف همیشگی مدیریت شهری در فضاسازی محیطی، امسال در ۱۵ نقطه از شهر با حمایت شهرداری، ایستگاههای صلواتی مردمی برپا شده که با پخش چای، شیرینی و شربت به استقبال این عید بزرگ جهان اسلام رفته اند.

شهرداری همچنین از گروههای مختلف جهادی، کانونهای فرهنگی هنری مساجد، هیئات مذهبی و گروههای مردمی با اهداء اقلام تبلیغاتی ویژه جشن ها و اعیاد مذهبی از جمله ریسه، پرچم و بنر حمایت کرد.

نصب ۱۰ ابربنر ۶ در ۶ متری در ۱۰ نقطه مختلف شهر با طرحهای گرافیکی زیبا با مضامین تبریک عید غدیر خم از دیگر برنامه های شهرداری ارومیه بود که عید امسال را نسبت به سالهای دیگر متفاوت کرده و چهره ای علوی به این شهر داده است.

همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز  با نصب ۳۰۰ پرچم مزین به نام نامی مولای متقیان علی علیه السلام، نصب ۱۵۰ قطعه بنر روی سازه های ویژه تبلیغات محیطی، استقرار ۱۵۰ گلدان چوبی و ۶۰ المان ویژه غدیر در فضاسازی شهر مشارکت فعال داشته است.

Print
379 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان