• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در فرهنگسازی با مشکل مواجه هستیم/ضرورت مشارکت هیئت های مذهبی در آذین بندی شهر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در فرهنگسازی با مشکل مواجه هستیم/ضرورت مشارکت هیئت های مذهبی در آذین بندی شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات واموربین الملل شهرداری ارومیه؛  حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور با بیان این که در حال حاضر با موضوع پرداخت طلب پیمانکاران دست به گریبان هستیم، بیان کرد:  پیمانکاران بیش از  50 میلیار تومان طلب از شهرداری ارومیه دارند و وظیفه بر آن است که این مطالبات پرداخت شود .

به گفته وی پرداخت مطالبات پیمانکاران به تاخیر افتاده است و امید است رویه ای اتخاذ شود که بتوانیم این مطالبات را هر چه زودتر پرداخت کنیم و در حال حاضر  پرداخت مطالبات پیمانکاران در قالب تهاتر ممنوع شده است .

خلیل پور از شهردار ارومیه درخواست کرد که مباحث فرهنگی، حقوق شهروندی و زندگی شهروندی به طور جدید پیگیری شود چرا که در بعد فرهنگ سازی با مشکل مواجه هستیم و هنوز هم نتوانستم در موضوعاتی چون عدم ریختن پسماند در معابر شهری و نگهداری فضای سبز و مبلمان شهری آن گونه باید وشاید در بین شهروندان فرهنگ سازی کنیم.

وی تاکید کرد:  در صورت عدم فرهنگ سازی شاهد به روز بسیاری از مشکلات در سطح شهر خواهیم بود .

خلیل پور با اشاره به مشکلات انبوه سازان، اظهار کرد:   اگر این حوزه  را ساماندهی نکنیم یقینا شاهد فرار سرمایه گذاران در سطح شهر خواهیم بود.

 وی گفت: اعتبار لازم برای سازمان فرهنگی و ورزشی، سیما، منظر و فضای سبز و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل جهت ساخت المان های جدید  با موضوع روز و خرید اقلام تزیینی اختصاص یابد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در سال جدید  از المان های بسیار قدیمی استفاده شده بود، اظهار کرد:  باید این المان ها به صورت پیوسته به روز رسانی شود و المان جدید نصب شود و این نیازمند اعتبار لازم است .

وی گفت:  هیات های مذهبی شاخص در سطح شهر ارومیه جهت  آذین بندی و فضاسازی سطح شهر در مناسبت های ملی و مذهبی مشارکت داده شود.
.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه  با گلایه از اینکه مناقصه ها و مزایده های شهرداری نباید در شهریور ماه برگزار شود چرا که تا انجام این مهم و انتخاب پیمانکار فصل کاری برای انجام پروژه به اتمام می رسد ، اظهار کرد:   این مناقصه ها باید در فروردین و اردیبهشت ماه انجام شود تا در فصل کاری پروژه ها  وارد روند اجرایی شوند.

وی با اشاره به دوچرخه های شهری و اینکه این دوچرخه ها با تخصیص بیش از 2 میلیارد تومان کوچکترین استفاده از آن نشد پیشنهاد داد که این امکانات در اختیار هیات دوچرخه سواری جهت استفاده در سطح شهر  قرار گیرد .

Print
358 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان