• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا صورت گرفت؛ تجلیل شهردار ارومیه از امیر ملکیان
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا صورت گرفت؛ تجلیل شهردار ارومیه از امیر ملکیان

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در این مراسم از زحمات امیر ملکیان، فرمانده سابق قرارگاه شمالغرب نزاجا تقدیر و امیر شرفی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

امیر پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت در این مراسم گفت: ما امروز با جنگ های ترکیبی رو به رو هستیم و امریکا همه توانش را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار گرفت اما به جایی نرسید.

پوردستان با اشاره به اینکه آمریکا در پی نا امن کردن شمالغرب کشور است، ادامه داد: آمریکا همه تلاشش را کرد که قطب جدیدی به نام جهان شکل نگیرد و از این رو وارد منطقه شد؛  اما سپاه، بسیج،  ارتش و نیروی انتظامی و مردم در اوج آمادگی است.

 

وی ادامه داد: راهبرد جدید آمریکا جنگ مذهب علیه مذهب بوده و دشمن علاقه مند است  که نا امنی را به مرز های جمهوری اسلامی بکشد، اما سپاه و ارتش جلوی داعش را گرفت.

پوردستان تصریح کرد: امروزه می بینیم که مرجعیت دینی اهل سنت و تشیع عراق با هم متحد شدند و در برابر داعش ایستادند.

وی با اشاره به تهدیدات داعش از طرف مرزهای شرقی نیز تأکید کرد: داعش در شرق کشور در حال شکل گیری است و اما این به این معنا نیست که می توانند کاری بکنند.

این مقام نظامی با بیان اهمیت جنگ نرم اظهار کرد: سرمایه گذاری امروز دشمن در حوزه جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت بیشتر است و دشمن در جنگ نرم به دنبال آینده سازی و تغییر سبک زندگی است.

پوردستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیار تاکید داشتند که مواظب بیوتروریسم باشیم، میخواهند از طریق آلوده کردن مواد غذایی جمعیت مسلمانان را کم کنند و حتی ایشان گفتند: بعد از برجام نگرانی ام بیشتر شده، که راه های دیگری را آغاز خواهند کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با اشاره به زحمات امیر سرتیپ دوم حشمت الله ملکیان در طول مدت خدمت در مقام فرماندهی قرارگاه شمالغرب ارتش خاطرنشان کرد: امیر ملکیان یکی از نخبگان ارتش جمهوری اسلامی است و برای ایشان و خودم  آرزوی شهادت می کنم.

گفتنی است امیر ملکیان در سمت جدید، به عنوان معاون عملیات نیروی زمینی  ارتش کشور از سوی امیر پورستان منصوب شد. 

 

Print
3634 رتبه بندی این مطلب:
1/0
دی ان ان