• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دستگاه مه پاش به کمک فضای سبز ارومیه می‌آید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دستگاه مه پاش به کمک فضای سبز ارومیه می‌آید

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ علی شایگان گفت: کاربرد این دستگاه برای پاکسازی، مه پاشی و افزایش شادابی و سرسبزی درختان در فصول گرم، تکاندن برگ‌های زرد درختان در فصل پاییز و برف تکانی از شاخه‌ها در فصول سرد بعد از بارش است.

وی افزود: مراقبت و افزایش ایمنی کارگران در حین انجام عملیات فوق، جلوگیری از تصادفات و همچنین آسیب کمتر به درختان که در اثر عملیات سنتی و دستی دچار آسیب و شکستگی شدند از مزایای دیگر این دستگاه است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به ویژگی‌های فنی دستگاه مه پاش و دمنده فشار قوی، اظهار داشت: این دستگاه از یک دمنده فشار قوی هوا تشکیل شده و قادر است هوا را با فشار و دبی بالا به بیرون پرتاب کند و  مخزن این دستگاه با ظرفیت هزار لیتر از جنس پلی اتیلن برای ذخیره انواع مایعات از قبیل آب و سموم کشاورزی است.

وی ادامه داد: پمپ تعبیه شده در این دستگاه عمل پمپ مایعات را از منبع به نازل‌های خروجی بر عهده دارد و بخش خروجی دستگاه قابلیت گردش 180 درجه به اطراف و 90 درجه بالا و پایین را داراست و  پروژکتور LED سر نازل این دستگاه کار در شب را برای اپراتور آسان کرده و گستره دید را برای کاربر افزایش می‌دهد.
Print
680 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان