• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دور جدید عملیات نصب تابلوهای راهنمای مسیر کلید خورد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دور جدید عملیات نصب تابلوهای راهنمای مسیر کلید خورد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، علی خلیل وند، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه  در ادامه از شروع تعویض سرعتگیرهای پلاستیکی به سرعتگیرهای استاندارد آسفالتی در سطح شهر خبر داد.

وی همچنین با اشاره به  تجدید خط کشی بخش اعظمی از معابر مناطق ۱ و ۴، بيان كرد: از اواسط تیرماه سالجاری به صورت فراگیر معابر مناطق ۱ و ۴ تجدید خط کشی شدند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه با بیان اینکه خط کشی در حوزه شهرداری منطقه یک آغاز شده و باندهای تندرو و کندرو بلوار والفجر خط کشی شده اند، افزود: این عملیات در معابر حوزه شهرداری منطقه چهار نیز تجدید خط کشی می شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای اصلاحات هندسی معابر شهر، بیان کرد: اصلاحات هندسی معابر سطح ارومیه با هدف روان‌سازی ترافیک درحال اجراست.

خلیل‌وند تاکید کرد: برای ایمن‌سازی معابر سطح شهر، معابر حادثه خیز شناسایی شده و بعد از انجام مطالعات، اصلاح هندسی روی این معابر عملیاتی می‌شود.

 وی تقاطع فردوسی و بهداری، بلوار نبوت، براعتی، خیابان باقری و بدیعی، سه‌راهی شهید قلی پور و جاده سلماس را از جمله مناطقی اعلام کرد که در آن عملیات اصلاح هندسی صورت گرفته است.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه در پایان تاکید کرد: نقاط مختلف شهر نیز به وسیله این سازمان برای روان‌سازی ترافیک در حال ایمن‌سازی است.

Print
573 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان