• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار اروميه با خانواده مرحوم حاج احمد قلعه اي (رئيس دوره اول شوراي اسلامي شهر اروميه)
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار اروميه با خانواده مرحوم حاج احمد قلعه اي (رئيس دوره اول شوراي اسلامي شهر اروميه)

در اين ديدار پس از نثار فاتحه رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه ضمن تسليت به مناسبت سالگرد درگذشت ايشان، آن مرحوم را يكي از چهره هاي ماندگار شهر اروميه دانسته و در رابطه با خصوصيات شخصيتي وي افزود:مرحوم قلعه اي فردي مؤمن،معتقد و ولايتمدار بود كه نام وي تا امروز از اذهان مردم شهر اروميه پاك نشده است.

جليلي اشاره كرد: رياست دوره اول شوراي اسلامي شهر اروميه در بدو تأسيس نياز به مديريتي كارآمد و با تدبير داشت كه تفكرات مرحوم حاج احمد قلعه اي راه گشاي  اين مسير بود.

رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه مرحوم قلعه اي را از پيروان راستين اباعبدالله الحسين دانسته و گفت:مرحوم قلعه اي در زمان حيات جزو علمداران امام حسين(ع) بود و از خط و مشي آن امام بزرگوار الهام ميگرفت كه خود بزرگترين رمز موفقيت و ماندگاري نام احمد قلعه اي تا به امروز بوده و لقب پير غلام حسيني بهترين عنوان براي ايشان بود.

در ادامه محمد حضرت پور شهردار اروميه نيز ضمن تسليت به خانواده وي،يكي از وظايف مديريت شهري را حفظ نام افرادي همچون حاج احمد قلعه اي دانسته و گفت:حفظ نام و بها دادن به چهره های ماندگار شهرمان مهمترین وظايفمان مي باشد و اميدوارم بتوانيم راه اين عزيزان را ادامه دهيم.

Print
1124 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان