• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، صبح امروز محمد حضرت پور معاونان و مدیران شهرداری ارومیه با حضور در محل شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و تبریک آغاز سال نو، گزارشی از عملکرد خود در سال گذشته را ارائه کردند.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه در این دیدار با تقدیر از همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر ارومیه در سال گذشته و اتخاذ تصمیمات مناسب و بجا در مدیریت شهری ارومیه، رضایت مندی کلی از عملکرد شهرداری را مورد اشاره قرار داد و گفت: میانگین رضایت مندی مردم از بخشهای مختلف مدیریت شهری حدود 60 درصد است که در تلاشیم کاستیها را جبران کرده و به سمت رضایت مندی بیشتر مردم حرکت کنیم.

حضرت پور همچنین اجرای برخی برنامه ها در سال 94 برای افزایش رضایت مردم مورد اشاره قرار داد و در مورد عملکرد سال گذشته شهرداری ارومیه اظهار کرد: سال گذشته در بخش IT ، نظافت و مبلمان شهری، فضای سبز و فعالیتهای عمرانی رتبه اول را در کشور کسب کردیم، اما آنچه حایز اهمیت است رضایت مردم و خداوند است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه روز 5 فروردین فعالیت شهرداری ارومیه با بودجه 1250 میلیارد تومانی و مد نظر قرار دادن اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در سال همدلی و همزبانی دولت و مردم، آغاز شده است اظهار داشت: برنامه دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان در برنامه خود قرار داده ایم تا با مسئولان محترم اعلام بیعت کنیم چرا که معتقدیم این همدلی و همراهی به توسعه شهر کمک کند.

وی همچنین از تلاشهای تیم مذاکره کننده ایران در مذاکره با 1+5 تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز با تبریک سال نو و تقدیر از شهرداری ارومیه در سال گذشته، بحث انتخابات سال جاری را مورد اشاره قرار داد و گفت: از شهردار و همکاران محترم شهرداری خواهشمندیم که کارها و خدمات رسانی را به دلیل انتخابات تعطیل نکنند و خدمات رسانی تحت تأثیر انتخابات قرار نگیرد.

وی ادامه داد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باید با مردم و دولت همدل و همزبان باشیم تا کارها به پیش رود و خواسته مقام معظم رهبری محقق گردد.

جلیلی با تأکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و باید به مشکلات آنها رسیدگی کرد خاطر نشان ساخت: باید در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنیم همانگونه که در ایام نوروز استقبال شایسته ای از مسافران نوروزی انجام گرفت و خدمات مناسبی به شهروندان ارائه شد.

در این مراسم همچنین چند تن از اعضای شورای شهر و معاونان و مدیران شهرداری به بیان دیدگاههای خود در مورد عملکرد سال گذشته و اقدامات لازم برای عملکرد بهتر در سال جاری پرداختند.






Print
714 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان