• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار نوروزی: شهرداری ارومیه کارنامه درخشانی دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار نوروزی: شهرداری ارومیه کارنامه درخشانی دارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه،  پرویز جلیلی،  رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار نوروزی شهردار، معاونین و  مدیران شهرداری ارومیه  با اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات شورای شهر با تبریک سال نو ، افزود:  برای  خانواده بزرگ مدیریت شهری و شهروندان سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت  دارم.

وی با اشاره به  نام‌گذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال  "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"  و تاکید  ایشان بر   تقویت تولید داخلی، حل مشکل رکود،  رفع بیکاری  و مهار گرانی، تصریح کرد:   باید مدیریت شهری درتحقق شعار مقام معظم رهبری در سال 95  با اتخاذ تدابیری کوشا باشد.

جلیلی با تشکر از تلاش های  بی وقفه و اقدامات مطلوب شهرداری برای زیباسازی شهر و استقبال از بهار و میهمانان نورزی، اظهار داشت: شهرداری ارومیه طی این دوره از فعالیت خود با مدیریت شهردار محترم ؛ محمد حضرت پور توانسته کارنامه‌ی درخشانی را از خود بر جای  بگذارد، که همه شهروندان و مسئولین نیز به این  امر اذعان دارند.

وی با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی شهر ارومیه در سایه تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه  رقم خورده است، تاکید کرد:  شهرداری ارومیه به مانند  یک سیستم  زنجیر وار به هم وصل است و درصورت قطع یکی از این زنجیر ها، حرکت قطار توسعه در ارومیه نخواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با  اعلام اینکه در سال 94 شاهد توسعه و آبادانی  بیشترشهر ارومیه بودیم، گفت: سال 94 با وجود مشکلات مالی حاکم بر شهرداری ارومیه  توانستیم رضایت مندی شهروندان ارومیه را جلب کنیم.

وی با ابراز امیدواری  از اینکه  در نیمه‌ی نخست سال‌جاری براساس برنامه‌ی زمان‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری  به پایان  خواهد رسید، عنوان کرد:  در سال 95  با اجرای برنامه های متنوع و مردم محور،  خواهیم توانست زمینه ساز توزیع عادلانه امکانات  در پروژه ها و طرح های عمرانی ، اجتماعی ،  ورزشی ، هنری و فرهنگی برای شهروندان باشیم.

Print
736 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان