• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز ویژه تاکسیرانان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز ویژه تاکسیرانان

به گزارش روابط عمومی شهرداری  ارومیه ؛ معصوم زاده  با اعلام خبر اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوزویژه تاکسیرانان با بیان اینکه درصدد اخذ تاییدیه صلاحیت برای ایجاد مرکز معاینه فنی خودرهای دوگانه سوز هستیم،  اظهار کرد: در این خصوص نشستهای کارشناسی با اداره استاندارد آذربایجان غربی و پیگیرهای لازم را با مرکز ملی تائید صلاحیت کشور صورت گرفته است .

وی در ادامه از راه اندازی سیستم آنلاین بازرسی سازمان تاکسیرانی خبر داد و تاکید کرد: هدف از راه اندازی این سیستم عملکرد بهترو نظارت دقیق بر فعالیت ناوگان تاکسیرانی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه افزود:  با راه اندازی این سیستم، بازرسین سازمان توان شناسایی و نظارت و اعمال قانون بصورت آنلاین را خواهند داشت و همچنین رانندگان هم می توانند جرائم را بصورت پرداخت الکترونیکی از طریق وب سایت سازمان به نشانیwww.utaxi.urmia.irپرداخت نمایند.

وی  یاد آور شد : اکنون در شهر ارومیه 5128 دستگاه تاکسی پلاک زرد، 1268 دستگاه تاکسی ویژه خطی، 1249 دستگاه تاکسی تلفنی به همراه 907 دستگاه تاکسی پلاک سفید و 87 دستگاه خودرو پلاک خطی به شهروندان خدمات حمل و نقل ارائه می‌دهند.

Print
859 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان