• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهری الزامی است/ از فعالیت رانندگان واکسن نزده جلوگیری می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهری الزامی است/ از فعالیت رانندگان واکسن نزده جلوگیری می شود

رییس سازمان حمل و نقل و بار ومسافر شهرداری ارومیه:

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، ناصر سعید آبادی با بیان این که رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از گسترش سویه امیکرون ویروس کرونا توسط رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهری الزامی است، بیان کرد: درصورت عدم رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های اعلامی ستاد کرونا توسط رانندگان، قانون های لازم اعمال و از فعالیت رانندگان جلوگیری می شود.
وی با اشاره به بخشنامه های واصله از وزارت کشور، عنوان کرد: ارایه خدمات، صدور و تمدید مجوز فعالیت رانندگان حمل ونقل مسافر درون شهری شهری منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا است.
رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از رانندگان که واکسن نزده اند درخواست کرد که نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند و درغیر اینصورت از فعالیت آنها در شهر جلوگیری می شود.
وی همچنین ازتمام رانندگان و فعالان حمل ونقل بار ومسافر درون شهری و فعالان پایانه های مسافربری درخواست کرد که از ماسک استفاده و پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ظرفیت اعلامی را رعایت کنند.
به گفته سعیدآبادی با توجه به اینکه ویروس سویه اُمیکرون قدرت انتشار و سرایت بسیار بالایی دارد و از طرفی شهر ارومیه در حالت نارنجی قرار گرفته لذا ضروریست مسافران درون شهری نیز هنگام استفاده از وسائط نقلیه عمومی و در ایستگاه های شهری از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده هر گونه عدم رعایت موارد بهداشتی توسط فعالان حمل ونقل شهری مراتب را از طریق سامانه 137 شهرداری ارومیه ویا شماره پیامک 3000149149به سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گزارش تا دراسرع وقت رسیدگی های لازم انجام شود.

Print
460 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان