• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

روح الله حضرت پور از افتتاح شهربازی مدرن در ارومیه خبر داد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

روح الله حضرت پور از افتتاح شهربازی مدرن در ارومیه خبر داد

 به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه افزود:   تمامی دستگاههای خریداری شده شهربازی وارد کشور شده و در گمرک جلفا نگهداری می شود تا شرایط لازم برای نصب دستگاهها مهیا شود که امید است با مساعد بودن جو مناسب استان از نظر بارندگی تا ۳ ماه دیگر شهربازی مدرن ارومیه افتتاح شود.

وی با بیان اینکه فضا سازی های لازم برای افتتاح شهربازی مدرن ارومیه انجام شده است افزود: فنداسیون و زیر ساخت های لازم و مطمئن برای نصب دستگاهها در حال انجام است و مهندسان ایتالیایی برای جاسازی دستگاهها در چی چست حاضر هستند.

حضرت پور در خصوص دستگاههای شهربازی مدرن ارومیه گفت: ایجاد یک شهربازی مدرن از چند سال گذشته یکی از مهم‌ترین نیازها و معضلات شهری بوده و دستگاههای شهربازی مدرن ارومیه  از جمله چرخ فلک ۴۰ متری در این منطقه بی نظیر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معماری اسلامی زیبایی برای محوطه شهربازی طراحی شده است، افزود: ۶۰۰ هزار نهال و گل در محوطه فضای سبز شهربازی کاشته شده است و کار فضای سبز و زیبا سازی محوطه به اتمام رسیده است.

وی در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی شهربازی ارومیه خبرداد و گفت: به جد پیگیر اتمام کار شهربازی هستیم و کارگران و مهندسین فعالانه در جهت اتمام کار شهربازی و افتتاح آن در موعد مقرر تلاش می کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر علت انتخاب محل احداث شهربازی ارومیه گفت: منطقه چی چست بدلیل مراجعه کنندگان و توریست پذیری بالای آن محل مناسبی برای شهربازی است و علاوه بر احداث مرکز تفریحی و شهربازی مدرن ارومیه شاهد احداث بازار و مراکز رفاهی برای جذب توریست در منطقه خواهیم بود.

منبع: ایسنا

Print
576 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان