• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

روزانه سه هزار عدد ماسک بین رانندگان و نیروهای مدیریت پسماند توزیع می شود/ رانندگان جهت تحویل بسته های معیشتی به انبار اتوبوسرانی مراجعه کنند
حیدری
/ دسته ها: اخبار شهرداری

روزانه سه هزار عدد ماسک بین رانندگان و نیروهای مدیریت پسماند توزیع می شود/ رانندگان جهت تحویل بسته های معیشتی به انبار اتوبوسرانی مراجعه کنند

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، محمدحضرت پور بیان کرد: در حال حاضر شاهد فعالیت ناوگان اتوبوس رانی و تاکسی رانی در سطح شهر هستیم که  از شهروندان و رانندگان درخواست دارم جهت پیشگیری از شیوع کرونا طرح فاصله گذاری را در داخل ناوگان رعایت کنند.

وی با بیان اینکه جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به رعایت توصیه بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش هستند، عنوان کرد:  در حال حاضر روزانه  3هزار ماسک  در اختیار مدیریت شهری ارومیه قرار می گیرد تا در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و نیروهای مدیریت پسماند توزیع شود.

حضرت پور با اشاره به توزیع بسته حمایتی در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از رانندگانی که بسته حمایتی خود را دریافت نکرده اند درخواست کرد جهت تحویل بسته های حمایتی به انبار سازمان اتوبوس رانی در اول خیابان شهید بابا ساعی مراجعه کنند.

وی بیان کرد:  مدیریت شهری ارومیه در کنار خدمت رسانی به مردم در کنار مردم و سپاه شهدا جهت کمک به نیازمندان طی اردیبهشت ماه بسته های معیشتی را برای نیازمندان  تامین خواهد کرد.

شهردار ارومیه اظهار کرد:  این مهم بدلیل رعایت موارد بهداشتی و مانندن در خانه صورت گرفته است و از مردم همچنان درخواست داریم جهت قطع زنجیره کرونا با رعایت توصیه بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هنگام خروج از منزل دستکش و ماسک بزنند.

وی عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ماسک زده و فاصله گذاری اجتماعی و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

Print
353 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان