• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ساختمان‌های ناایمن منطقه یک شهرداری ارومیه بررسی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ساختمان‌های ناایمن منطقه یک شهرداری ارومیه بررسی شد

جلسه بررسی ساختمان‌های ناایمن و پرخطر شهری منطقه یک شهرداری ارومیه در محل سالن جلسات این شهرداری برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک ارومیه، در این جلسه علی صادق سرپرست شهرداری منطقه یک با بیان اینکه بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های صادره اقدامات موثری در جهت شناسایی و نحوه اقدام در خصوص ساختمان‌های پرخطر به صورت ویژه آغاز شده است، بیان کرد: خدمات شهری شهرداری منطقه مبادرت به رصد و طبقه‌بندی وضعیت ساختمان‌های پرخطر، نیمه خطر و کم خطر کرده است.

وی افزود: تعداد ساختمان‌های پرخطر برابر شناسایی‌های انجام شده در سطح منطقه یک شهرداری، ۲۳ ساختمان است.

سرپرست شهرداری منطقه یک با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت ساختمان‌ها در اولویت اقدامات کمیته شناسایی و تعیین و تکلیف ساختمان‌های ناایمن منطقه قرار دارد، عنوان کرد: با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرداری در خصوص همکاری با شهرداری منطقه یک، کمیته ایمنی منطقه با تشکیل جلسات مستمر و همکاری دستگاه قضایی در ابتدا اخطار‌هایی به مالکان این ساختمان‌ها صادر می‌کند.

وی اظهار کرد: شهرداری منطقه تمام توان خود را در جهت همکاری با مالکین و ذینفعان ساختمان‌های ناایمن بخصوص در اماکن پر تردد و عمومی، ساختمان های فرسوده، مراکز خرید و مراکز اداری انجام می‌دهد.

در پایان جلسه نیز مسعود شیخی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک بیان کرد: اخطار به مالکین و هیات مدیره ساختمان‌های ناایمن جهت رفع نواقص و در صورت عدم تمکین معرفی به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی از دیگر اقداماتی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

Print
366 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان