• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سال 98، به حمل و نقل شهری ارومیه نگاه ویژه می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سال 98، به حمل و نقل شهری ارومیه نگاه ویژه می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی  بیان کرد: امروز حمل و نقل شهری به عنوان بزرگترین مجموعه ای است که در شهر ارومیه به مردم ارائه خدمات می کند و این خدمات نیز به عینه در فصول مختلف سال به ویژه فصل سرما دیده می شود.

وی ادامه داد: اگر مدیریت صحیح در بخش حمل و نقل شهری نباشد هم مردم و هم شهر را دچار مشکل می شود که  باید در جهت روان سازی و نوسازی و به سازی حمل و نقل شهری تلاش کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نباید خدمات ما شعاری باشد و باید تلاش کنیم تا از شعاردهی خارج و به سوی عمل برویم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ شهرداری ارومیه توجه ویژه ای به حمل و نقل شهری می شود، عنوان کرد:  با توجه به اینکه شهر ارومیه در آستانه کلانشهر شدن است مستلزم وجود پایانه های متعدد در نقاط مختلف شهر از ضروریات شهری است و لذا روان سازی حمل و نقل شهری به هر نحوی باید اجرایی شود .

پناهی اذعان کرد:  اگر امروز نتوانیم مسیرهای ویژه و شرایط خاص را برای اتوبوسها فراهم سازیم و فرهنگسازی حمل و نقل بسیار سخت خواهد شد که باید هم زیرساخت ها آماده شود و هم فرهنگسازی توام با عمل فراهم شود .

وی با اشاره به ایجاد پیاده راه های شهری، بیان کرد:  پیاده راه های شهری با توجه به توسعه حمل و نقل شهری، قطار شهری  و ماشین های شهری و دوچرخه باید اجرایی شود .

به گفته رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر  ارومیه امروز با توجه به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل شهری شهری و در راستای کاهش آلودگی های محیط زیستی و رضایتمندی شهروندان توجه به نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید مورد توجه قرار گیرد و اقدامات صورت گرفته هر چند خوب بوده ولی قطعا کافی نیست.

Print
288 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان