• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سامانه یکپارچه حضور و غیاب شهرداری ارومیه راه اندازی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سامانه یکپارچه حضور و غیاب شهرداری ارومیه راه اندازی شد

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ، یاسر اسدپور هدف از اجرای این پروژه متمرکز کردن اطلاعات  پرسنلی، حضور و غیاب و تردد کلیه کارکنان، ایجاد قابلیت انتقال تردد ها به سیستم حقوق و دستمزد و محاسبه کارکرد با استفاده از این اطلاعات، ثبت مرخصی و ماموریت به صورت سیستمی توسط خود پرسنل و کاهش هزینه و اتلاف وقت دانست و گفت: اجرای چنین پروژه هایی در راستای مکانیزه کردن کلیه فعالیت ها و گام برداشتن به سوی شهر الکترونیک صورت می گیرد و جزء اقدامات زیرساختی و پایه ای برای تحقق این امر است.

وی افزود: از فعاليت‌هاي مهم اين سيستم، ارسال خودكار اطلاعات حضور و غياب جهت انجام محاسبات حقوق كاركنان به سيستم «حقوق و دستمزد» است

اسد پور بیان کرد:  این سیستم در 5 منطقه شهرداری ارومیه، شهرداری مرکزی، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان آتش نشانی، سازمان سیما منظر، سازمان عمران، سازمان آرامستان، سازمان پسماند، سازمان میادین، سازمان حمل نقل بار و مسافر، سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی، سازمان سرمایه گذاری، اداره املاک، اداره درامدهای عمومی و کلیه فرهنگسراهای سطح شهر نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: عملیات پیاده سازی این  سامانه در مناطق و واحد های تابعه شهرداری از مهرماه سال 1397 شروع و یک سال به طول انجامید. با راه اندازی این سامانه مبلغ 5.800.000.000 ریال از بابت قفل نرم افزاری و خرید نرم افزار یکپارچه که توسط همکاران فنی سازمان تولید شده صرفه جویی شده است.

اسدپور همچنین از مزایای این سیستم به یکپارچه شدن تمامی دستگاه ها، تجمیع اطلاعات کلیه پرسنل در یک پایگاه داده، پشتیبانی آسان و کم هزینه از اطلاعات، نظارت بر حضور غیاب  همه واحدها، صرفه جویی در کاغذ، ایجاد نظم بین پرسنل و شفاف شدن اضافه کار واقعی پرسنل اشاره کرد.

Print
435 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان