• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سهم استان از اعتبارات عمرانی را به رتبه 6 کشوری رسانده ایم/ حضرت پور از مدیران مدبر آذربایجان غربی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سهم استان از اعتبارات عمرانی را به رتبه 6 کشوری رسانده ایم/ حضرت پور از مدیران مدبر آذربایجان غربی است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ ناصر حضرتی پر در دیدار شهردار و مدیران شهرداری ارومیه با وی به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: ایام سوگواری شهدای کربلا و امام حسین(ع) را تسلیت می گویم و ما باید از روش و منش آن حضرت الگوبرداری کنیم تا هنگامی که شاهد انحراف و اختلال در امور باشیم به فکر اصلاح باشیم.

وی ادامه داد: بزرگترین خدمت مدیران و مسئولان به ائمه اطهار(ع) در جامعه اصلاح امور و برگشت از اشتباهات است و باید یادآور شوم که هیچ بهانه ای برای عدم خدمتگزاری نداریم و باید همه مان پای کار بوده در برابر مسئولیت هایمان تلاش کرده و موفق باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: کشور و استان در شرایط سختی قرار دارد و ما در این شرایط باید به توسعه پایدار و متوازن بیندیشیم و به دنبال راهکارها باشیم.

حضرتی یادآور شد: محمد حضرت پور از مدیران کاربلد و مدبر استان به ویژه در حوزه های عمرانی است و در راستای توسعه پایدار شهر تلاشهای وافری انجام داده است.

وی تصریح کرد: در راستای نیل به توسعه پایدار و جبران برخی عقب ماندگی ها از استراتژی ناله و هوچی گری عبور و مطالبه گری عزتمندانه و هدفمند را مدنظر قرار داده ایم و موفق نیز شده ایم به نحوی که سهم آذربایجان غربی را از اعتبارات عمرانی را به رتبه 6 کشوری رسانده ایم و این نشانگر نوع نگرش به این استان در سازمان برنامه و بودجه کشور است.

حضرتی با اشاره به اینکه این شرایط فضای خوبی را برای توسعه استان فراهم می کند، اظهار کرد: از شهرداری ارومیه قدردانی می کنیم که در خصوص عمران شهری، منظر و سیمای شهری، زیرساخت ها، گردشگری، اشتغال زایی، مراسم های آیینی و مذهبی همیشه پای کار بوده و تحول ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه می تواند در حوزه توسعه پایدار و توسعه گردشگری بسیار اثرگذار باشد و ما نیز در حوزه مدیریت پسماند، آسفالت، احداث تقاطع ها همانند همیشه کمک حال شهرداری ها بوده و خواهیم بود.

حضرتی گفت: توسعه آذربایجان غربی نیاز به وحدت و همدلی دارد و چنانچه اختلافی نیز داریم به جای اختلال در امور جاری و اتهام زنی برای تخریب مدیران پای کار، در صندوق های انتخاباتی می توانیم این اختلاف را حل و نتیجه هرآنچه شد دوباره با وحدت و همدلی به فکر توسعه و پیشرفت شهر و استانمان باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی یادآور شد: اسیر یک سری بازیهای سیاسی بیهوده شده ایم و نباید به فکر تخریب مدیران باشیم و از این عارضه خودداری کنیم اما برخی از ما رسالت خود را در زیرسؤال بردن مدیران قرار داده ایم.

حضرتی تأکید کرد: تمامی افتخارمان پیاده کردن افراد از قطار انقلاب اسلامی است و این موضوعی است که حتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در سخنرانی هایشان از آن ابراز نگرانی می کردند و متاسفانه در استان ما نیز شرایط  سخت تر است و با این شرایط طی مسیر توسعه پایدار بسیار مشکل است.

همچنین در پایان مراسم معاونان این سازمان هرکدام طی سخنانی به بیان مباحثی در خصوص عملکرد شهرداری ارومیه و مشکلات و مسائل موجود پرداختند.

مهمترین مباحثی که از سوی معاونان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی مطرح شد بدین شرح است : 1- شهرداری ارومیه در بین شهرداری های استان بیشترین رعایت ضوابط فنی و اجرایی را دارد. 2- کمترین مورد اختلاف بین پیمانکاران و شهرداری در شهرداری ارومیه است. 3- طی ارزیابی های کارشناسان آمایش سرزمین کشور، در بین شهرهای مناطق مرزی، ارومیه زیباترین شهر انتخاب شده است.

Print
358 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان