• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شاد قوشچی خبرداد؛ عامل خودکشی خیابان شیخ تپه در بیمارستان تحت مراقبت است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شاد قوشچی خبرداد؛ عامل خودکشی خیابان شیخ تپه در بیمارستان تحت مراقبت است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، شاد، مدیرعامل آتش نشانی شهرداری اورمیه در مورد حادثه خودکشی در گفتگو با واحد خبر شهرداری گفت:  حادثه خودکشی در ساعت ۱۴:۳۰ امروز و در منطقه شیخ تپه اتفاق افتاد و عامل خودکشی پسری حدودا ۲۰ ساله و به دلایل مالی و خانوادگی اقدام به این کار می کند.

وی  تاکید کرد: ماموران آتش نشانی اقدام به گفتگو و مشاوره به فرد مورد نظر می کنند که در لحظات آخر دوباره بر تصمیم خود اصرار می کند و متاسفانه خود را پایین می اندازد.

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری ارومیه افزود: این فرد از سقف طبقه هفتم اقدام به خود کشی می کند، که پس از برخورد با کابل های برق و اتصال و آتش گرفتن لباسهایش بر روی ماشین آتش نشانی سقوط می کند.

شاد خاطرنشان کرد:آتش نشانان که در محل بودند بلافاصله اقدام به اطفای حریق می کنند و فرد مورد نظر به بیمارستان  منتقل می شود و خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان خطر رفع شده و عامل خودکشی در بیماستان زیر نظر و مراقبت می باشد.

مدیر عامل آتش نشانی شهرداری در پایان در خصوص استفاده از  تشک بادی تصریح کرد: آتش نشانی اورمیه مجهز به تشک بادی می باشد ولی بدلیل داربست جلوی ساختمان و لزوم فضای مناسب برای راه اندازی تشک این عملیات مقدور نبود و علاوه برآن آتش نشانان تور نیز به همراه خود داشتند که باز با این شرایط میسر نشد.

Print
621 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان