• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شرکت بیش از 5 هزارنفر در کارگاه های مهارت های اجتماعی
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شرکت بیش از 5 هزارنفر در کارگاه های مهارت های اجتماعی

به گزارش ارتباطات مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  فرهنگ صفایی پور اظهار کرد:  بیش از 5 هزار نفر در 10 هزارو 68 کارگاه مهارت های اجتماعی به تعداد 97  هزارو 680نفرساعت در فرهنگسراها  شرکت کردند .

وی با بیان این که جهت راه اندازی کارگاه ها مبلغ 446 میلیون و 50 هزار ریال یارانه تخصیص داده شده است، گفت: مهارت های اجتماعی در قالب کارگاه های مختلف گروهی، مشاوره فردی، آموزش حفاظت از محیط زیست و انجمن های معتادان گمنام و بهبود یافتگان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ شهروندی توسط معاونت اجتماعی سازمان و فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه طی سال 97 برگزار شد.
به گفته وی مهارتهای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده، مهارتهای سواد رسانه ای، مهارتهای پیشگیری از بزه اجتماعی، مهارتهای بین فردی و مهارتهای فردی سرفصل هایی هستند که دارای 37 زیر مجموعه می باشند که در این کارگاه ها 14 موضوع از آنها با عناوین فرزندپروری، اعتیاد، فضای مجازی، کلاهبرداری و سرقت، ارتباط بدون خشونت، مهارتهای زندگی، همسرداری، برقراری ارتباط موثر پیشگیری از نزاع و درگیری، فرزندپروری، برقراری ارتباط با نوجوانان، ایمنی چهارشنبه سوری، کلاهبرداری و سرقت،  پیشگیری از نزاع و درگیری، استرس، طلاق عاطفی، مفاهیم پایه زیست محیطی آموزش داده شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اعلام این که در سال 97 در راستای فراهم سازی زیرساخت های فعالیت های اجتماعی، دسترسی آسان و ارزان قیمت به خدمات اجتماعی، محله محور کردن برنامه ها و خدمات، در اولویت قراردادن مناطق حاشیه نشین جهت استفاده از خدمات اجتماعی گام هایی برداشته شد،بیان کرد: در این راستا کارگاه های مهار تهای اجتماعی با هدف توانمند سازی شهروندان جهت پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، بزهکاری و خشونت ،اختلالات رفتاری، توسعه فرهنگ شهروندی و ارتقا ﺗﻮاﻧﺎیی روانی - اﺟﺘﻤﺎعی در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه قرار گرفته است.
صفایی پور  با اشاره به موفقیت کسب شده در برگزاری این کارگاه ها در طول سال 97 گفت: به حول قوه الهی در سال 98 نیز نسبت به ادامه وتقویت آن نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.
به گفته وی این امر مهم محقق نمی گردید مگر با همکاری و کارسازی اداره کل محترم بهزیستی آذربایجان غربی که یکی از مهمترین بخش های اجرای کارگاه های فوق، تامین مربیان و مشاوران بود که توسط اداره کل بهزیستی استان انجام پذیرفت که صمیمانه از همکاری ایشان قدردانی می نمایم.
وی ادامه داد : نهایتاًَ از مجموعه معاونت اجتماعی سازمان و تک تک فرهنگ سراها جهت برگزاری کارگاه های مذکور قدردانی می کنم.

Print
432 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان