• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ششمین نشست برنامه بین‌المللی راه ابریشم در ارومیه آغاز شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ششمین نشست برنامه بین‌المللی راه ابریشم در ارومیه آغاز شد

ششمین نشست برنامه بین‌المللی راه ابریشم  با حضور مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، مدیران شهری و مقامات، نمایندگان و کارشناسانی از 33 کشور جهان در ارومیه آغاز شد.

در این نشست مدیر اجرایی سازمان جهانی جهانگردی با تقدیر از مقامات ایران در میزبانی از این رویداد اظهار داشت: جاده ابریشم علاوه بر تبادلات اقتصادی مسیری برای تبادلات و تعاملات فرهنگی دینی و تکنولوژی است.

زولتان سوموگی افزود: با اجرای برنامه راه ابریشم مشترکات خود را افزایش داده و تجربیات کشورهای مخالف این مسیر در حوزه‌های مختلف در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

وی گفت: توسعه اقتصادی و فرهنگی کشورهای مسیر جاده ابریشم با احیا و رونق دوباره آن اتفاق می‌افتد و هم اینک احیای این مسیر یک ضرورت حیاتی است.

مدیر اجرایی سازمان جهانی جهانگردی تصریح کرد: احیای جاده ابریشم سبب احیای تفکر سفر گردشگری در کشورهای موجود در این مسیر می‌شود.

وی گفت: با احیای مسیر جاده ابریشم و با ایجاد بسترهای همکاری‌های کشورهای عضو این جاده فرصت‌های جدیدی برای مردم در همه این کشورها پدید می‌آید.


گفتنی است؛ ششمین نشست راه ابریشم با حضور نمایندگان ۳۳ کشور عضو برنامه راه ابریشم از سوم تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری در هتل پنج ستاره آنا ارومیه برگزار می شود.



 


Print
599 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان