• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شناخت و رفتار مناسب، رمز موفقیت در عرصه  عفاف و حجاب / آمر در حوزه عفاف و حجاب، وظیفه ای همگانی است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شناخت و رفتار مناسب، رمز موفقیت در عرصه عفاف و حجاب / آمر در حوزه عفاف و حجاب، وظیفه ای همگانی است

شهردار ارومیه عنوان کرد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور در جلسه دستور العمل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در دو حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی در محل سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی اظهار کرد:  مدیریت شهری ارومیه به مقوله عفاف و حجاب  نگاه ویژه دارد .

وی عنوان کرد:  در خصوص  مقوله عفاف و حجاب  بر برخورد  سخت افزاری  تاکید دارند در حالی  که شناخت این حوزه و اعمال رفتارهای مناسب منجر به این می شود موفقیت چشم گیری در عرصه عفاف و حجاب حاصل ‌شود.

شهردار ارومیه بیان کرد:  زمانی که به عنوان یک کارگزار نظام جذب یک دستگاه اداری می شویم باید مقررات آن را نیز قبول کنیم و مکلف هستیم در چهارچوب قوانین  وظایف را انجام دهیم .

وی گفت:  تلاش ها بر این است که نظارت ها در حوزه عفاف و حجاب در بدنه خود شهرداری اعمال شود.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد:  باید به این نکته توجه ویژه داشت که ارزش و عزت به پوشش  است و افرادی  که در یک دستگاه ادارای مشغول به خدمت می شوند باید به آن توجه کنند.

وی ابراز امیدواری که امید است همگی آمر در حوزه عفاف و حجاب  باشیم.

شهردار ارومیه به برخی افراطی گری ها در ماه محرم اشاره کرد و گفت: صدای بلند بلندگو هیات های مذهبی از جمله عواملی است که منجر می شود مراسمات عزاداری از رونق بیافتد و عوض اینکه بهترین شعرها در مراسمات قرائت شود، طبل هایی در داخل هیات مذهبی می زنند و  نمی گذارند ماهیت شعرها در عزاداری ها  به تصویر کشیده شود و این یک بدعت است.

وی گفت:  امید  است در ایام محرم پیرو باطل نباشیم و در مسیر مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حرکت کنیم چرا که حرکت در این مسیر ما را از بسیار از گزندها و  آسیب ها دور نگه می دارد .

Print
368 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان