• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شناسایی 120 فرصت سرمایه‌گذاری در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شناسایی 120 فرصت سرمایه‌گذاری در ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداري اروميه؛ سیدهادی ذاکر، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی اظهار كرد: در بودجه سال آینده شهرداری ارومیه بر طرح مشارکتی تاکید شده و مقوله سرمایه گذاری و جذب آن از اولویت های شهرداری ارومیه است.

وی با بیان اینکه در این میان باید طرح‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری نیز اولویت‌بندی شوند، تصریح کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر ارومیه عموما روند کندی را طی می‌کنند که این امر ناشی از عدم هماهنگی و تعامل میان مسئولان است.

 رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی شده در ارومیه، اعلام کرد: 120 فرصت سرمایه‌گذاری در شهر ارومیه مورد شناسایی قرار گرفته‌است.

این مسئول با بیان اینکه باید در راستای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذار در این فرصت‌های سرمایه‌گذاری تلاش کنیم، ادامه داد: شهرداری ارومیه در این زمینه به خوبی وارد عمل شده‌است، ولی در این خصوص باید بوروکراسی اداری کاهش یابد.

 رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تعداد پروژه‌های بزرگ در دست اجرا، اظهار داشت: هم اکنون 10 پروژه بزرگ سرمایه‌‌گذاری در شهر ارومیه در دست اجراست.

 ذاکر با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ارومیه در تلاش برای تسهیل در امور سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران است، بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: برای اینکه به شهری توسعه‌یافته و آباد برسیم باید تمام مسئولان دست در دست هم داده و در این زمینه همکاری لازم را داشته ‌باشند.
Print
893 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان