• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه بهترین یاور ستاد امر به معروف در حوزه فرهنگسازی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه بهترین یاور ستاد امر به معروف در حوزه فرهنگسازی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین «بهنام دلریش» صبح امروز در دیدار با شهردار ارومیه، اظهار کرد: خوشبختانه روحیه فسادستیزی و مبارزه با اسراف در مجموعه‌های تابعه شهرداری ارومیه به خوبی جا افتاده و رضایت نسبی از این مجموعه افزایش یافته است.
وی در مورد همکاری‌های دوجانبه و مشترک میان مجموعه‌ها، عنوان کرد: در راستای ارتقای روحیه دینی و اسلامی در میان آحاد جامعه و به منظور بهره‌مندی عموم مردم از مبانی دینی در امورات اجتماعی، ظرفیت‌های قابل استفاده در حوزه‌ای مختلف شهری که ارتباط مستقیمی با شهرداری دارند، شناسایی و در قالب انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک به مرحله اجرا برسند تا در کنار تقویت خدمات اجتماعی در مناطق مختلف شهری به رشد روحیه دینی مردم نیز کمک شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، در خصوص موارد مورد نیاز برای مشارکت شهرداری با ستاد، بیان کرد: در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت‌هایی نظیر ناوگان حمل و نقل شهری، اماکن عمومی نظیر پارک‌ها و فضای سبز و نیز دیگر موارد موجود در حوزه شهری استفاده کرده و بر همین اساس شرایط را برای بهبود کیفیت زندگی اجتماعی برای اقشار مختلف جامعه فراهم سازیم.
وی همچنین گفت: اختصاص یک فرهنگسرا برای انجام اقدامات در حوزه آموزش و فرهنگسازی امر به معروف و نهی از منکر جزو الزامات امروز شهر و جامعه است، با توجه به هجمه دشمنان در حوزه دینی باید در این زمینه رشد خود را افزایش دهیم و به حد مطلوب در برخورد با هرنوع تهاجم و تهدید برسیم.
حجت‌الاسم دلریش ضمن تاکید بر حفظ روحیه اجتماعی و مطالبه‌گری در میان مردم، ترویج و احیای فریضتین در جامعه را نیازمند همت و همکاری تمام مجموعه‌های بزرگ و کوچک شهرداری دانست و بر لزوم توجه بیش از پیش به مقوله بهبود خدمات‌دهی و نیز بهره‌مندسازی مردم از آرامش اجتماعی تاکید کرد.

Print
239 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان