• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه ثابت کرد بدون اتکاء به درآمد حاصل از صدور پروانه می‌تواند اموراتش را مدیریت کند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه ثابت کرد بدون اتکاء به درآمد حاصل از صدور پروانه می‌تواند اموراتش را مدیریت کند

شهردار کلانشهر ارومیه عنوان کرد: امسال ثابت شد که مجموعه مدیریت شهری بدون اتکاء صِرف به درآمد حاصل از صدور پروانه ساختمانی می‌تواند امورات خودش را مدیریت کند.

 دکتر حسین مهدی‌زاده در جلسه صحن شورای اسلامی شهر به افزایش ۵۷ درصد حقوق‌ کارکنان در سال جاری و تقلیل میزان صدور پروانه به یک پنجم – در مقایسه با مدت زمان مشابه سال‌های قبل – اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال جاری در حدود ۴۹۵ میلیارد تومان در بخش جاری و پرسنلی هزینه پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: درآمد شهرداری ارومیه از بابت صدور تعداد ۴۳۱ پروانه ساختمانی در  نیم سال اول به علاوه جرایم اندوخته از سنوات گذشته در مجموع ۲۱۲میلیارد تومان بوده است.

 شهردار کلانشهر ارومیه عنوان کرد: برای تامین باقیمانده هزینه‌های مدیریت شهری به دنبال استفاده از  ظرفیت‌های قانونی تامین درآمدی چه از محل مالیات بر ارزش افزوده و چه از محل سهم شهرداری‌ها از گمرکات استان آذربایجان‌غربی و چه از محل سایر منابع و ظرفیت‌های قانونی رفته‌ایم.

دکتر مهدی‌زاده تاکید کرد: همواره پیگیر آن هستیم که حقوق‌مان را از ظرفیت‌های قانونی بگیریم چرا که در واقع حق شهر ارومیه است و در همین راستا توانسته‌ایم سرانه نزدیک به نهصد هزار نفر جمعیت شهرمان را از تهران بگیریم این در حالی است که در مرکز استان، مبنای جمعیتی سال ۱۳۹۵ با جمعیت ۷۲۶ هزار نفر را مبنای پرداخت سرانه سهم شهرداری ارومیه قرار می‌دهند در حالیکه اگر با طرح جامع هم پیش برویم بایستی سرانه حدود ۸۶۰ هزار نفر را بدهند.

Print
238 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان