• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه وضعیت قرمز اعلام کرد/ شبکه فاضلاب عامل آبگرفتگی معابر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه وضعیت قرمز اعلام کرد/ شبکه فاضلاب عامل آبگرفتگی معابر

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ولی مناف زاده بیان کرد: با وجود هشدارهواشناسی نسبت به اعلام وضعیت نارنجی ، شهرداری  ارومیه این وضعیت را قرمز اعلام کرد و بر اساس آن نیروها و تجهیزات مدیریت شهری  از روز گذشته در آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی اظهار کرد:  با احتمال تشدید بارش ها  از 3 شب گذشته نیروها، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری ارومیه با آماده کامل در سطح شهر، وضعیت معابر را کنترل می کنند و همچنان این مهم  تداوم دارد.
مناف زاده گفت: در حال حاضر وضعیت تردد در معابر شهری به استثنای چند معبر که مسدود و کنترل می شود، روان است.
وی ادامه داد:  با وجود کنترل معابر از نظر پیشگیری از آب گرفتگی در معابری چون چهار راه دانشکده و کمربندی خاتم الانبیاء (ص)  بدلیل آب گرفتگی با نوار کشی مسدود و مشکلات  ناشی در حال رفع و آب گرفتگی در فلکه رودکی و فلکه مدرس به سمت پنجراه  کنترل و مسدود نیست.
مناف زاده عنوان کرد: کانال های شهری و جوی های آب  پیوسته و به ویژه پش از آغاز بارش ها چندین بارجهت پیگشری از آب گرفتگی لایروبی شده است.
وی بیان کرد: حجم بارش زیاد، جوابگو نبودن پمب های تخلیه  آب و سرریز شدن آب از منهول شبکه فاضلاب دلیل اصلی  آب گرفتگی معابر در چند نقطه شهر ارومیه است.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اظهار کرد:  با وجود لایروبی  و پاکسازی انهار و کانال های شهری و کنترل آب گرفتگی  تا حال حاضر با وجود بارش شدید،  موردی از ورود آب به منازل شهروندان گزارش نشده است.
 وی خاطر نشان کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی  در نقاط مختلف شهر با شماره‌ 137  شهرداری جهت رفع مشکل در ارتباط باشند.

Print
254 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان