• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری الکترونیک در سه ماهه نخست 1401 تحقق می یابد/ به فکر تأمین مسکن پرسنل شهرداری ارومیه هستم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری الکترونیک در سه ماهه نخست 1401 تحقق می یابد/ به فکر تأمین مسکن پرسنل شهرداری ارومیه هستم

شهردار ارومیه :

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، دکترحسین مهدی زاده در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه   گفت:  باید اساسنامه شرکت اعتماد گستر و نقاط قوت و مشترک آن با شهرداری بررسی و ساماندهی شود.
وی با اشاره به مشکلات عدیده پرسنل شهرداری ارومیه در خصوص تأمین مسکن افزود: تعاونی های مسکن  برای تأمین مسکن پرسنل شهرداری ارومیه را مدنظر قرار داده ایم.
شهردار ارومیه گفت: به فکر مسکن پرسنل شهرداری هستیم و با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود و بر اساس قوانین و مقررات مربوطه در تلاش برای حل این موضوع هستیم تا در سریعترین زمان ممکن پرسنل بدون مسکن از بلاتکلیفی دربیایند.
مهدی زاده با اشاره به موضوع مطالبه اعضای شورا در خصوص ارسال لیست املاک شهرداری ادامه داد: لیست املاک شهرداری احصا شده و براساس داده های سیستم اطلاعات جغرافیایی در حال ثبت است و در آینده نزدیک به شورا تحویل می شود اما انتظار داریم در این راستا و در خصوص اطلاعات این حوزه نگاه حفاظتی و حراستی حاکم شود.
وی تصریح کرد: نقشه پایه شهر بر روی لایه GİS در حال آماده شدن است که تمامی املاک شهرداری در آن مشخص خواهد بود و این لایه در اختیار مشاورین املاک سطح شهر نیز قرار می گیرد تا آنها نیز از زمین های شهرداری مطلع و در معاملاتشان در نظر بگیرند.
مهدی زاده با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی در شهرداری تأکید کرد: شهرداری الکترونیک را در سه ماهه 1401 اجرایی می کنیم تا شرایطی به وجود آوریم مردم پروانه ها و مجوزهای ساخت و ساز خود را به صورت غیرحضوری و از منازلشان دریافت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود و در حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ایجاد زیرساخت و تأمین فضاهای آموزشی باید جز اولویت های محلی مدیریت شهری باشد و در این راستا باید خودمان کاستی های محل زندگی خود را حل و فصل کنیم و انتظار رفع کمبودها از سوی دیگران نباشیم.
مهدی زاده با بیان  اینکه آمار و ارقام نشانگر وجود کاستی ها در این حوزه است و این کاستی ها نیز به دست ما حل می شود، اظهار کرد: سرانه آموزشی در برخی محلات ارومیه اصلا وجود ندارد و اگر خیرینی وجود داشته باشد مدیریت شهری می تواند با در اختیار گذاشتن زمین نسبت به افزایش سرانه آموزشی که تربیت نیروی انسانی را در پی دارد، کمک کند.
وی ادامه داد: هرجایی که نیاز باشد از تمامی ظرفیت مدیریت شهری برای کمک به آموزش و پرورش بهره خواهیم برد.
شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: حمایت از آموزش و پرورش جز وظایف مدیریت شهری است و هیچ منع قانونی نیز در این راستا وجود ندارد.

Print
284 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان