• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری با دست پر از ایام رمضان استقبال می کند/پیش بینی برگزاری بیش از پنجاه عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری با دست پر از ایام رمضان استقبال می کند/پیش بینی برگزاری بیش از پنجاه عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و برنامه های روابط عمومی شهرداری برای این ماه اظهار کرد: در این راستا دوره جمع خوانی قرآن کریم در نمازخانه مرکزی شهرداری را پیش بینی کرده ایم که روزانه و با حضور همکاران جلسات آن تشکیل می شود.

وی با اشاره به توجه ویژه به برگزاری نماز جماعت و سخنرانی امام جماعت به صورت روزانه، افزود: علاوه بر این برگزاری محفل های انس با قرآن کریم در مساجد و فرهنگسراها و حمایت و پشتیبانی از اینگونه محافل را به طور جدی و با توجه به جلساتی که قبلا تشکیل شده، در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با تأکید بر اینکه فضاسازی در سطح شهر و تبلیغات محیطی رمضان توسط این مدیریت و همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته، گفت: در راستای اقدامات رسانه ای نیز مسابقه عکس ساده ترین و سالمترین سفره افطاری را برای عموم شهروندان پیش بینی کرده ایم و مسابقه اینترنتی رمضان را نیز اجرا می کنیم.

احمدزاده تصریح کرد: برگزاری جشن اکرام به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و توزیع افطاری از طریق خیرین در محله های کم برخوردار شهر را برنامه ریزی کرده ایم و از این طریق از خیرین محترم دعوت می کنیم تا در اینگونه برنامه هایمان مشارکت کنند.

وی با اشاره به شب های قدر و ایام شهادت حضرت امام علی(ع) ادامه داد: فضای سازی شهر و عزاداری خیابانی در ایام شهادت امام علی (ع) را پیش بینی کرده ایم و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مراسم شبهای احیا را به صورت باشکوهی برگزار خواهیم کرد.

احمدزاده یادآور شد: همچنین در بحث تبلیغات محیطی نیز درج شعار و پیام‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با ماه مبارک رمضان را بر روی بیلبوردهای شهری و همچنین نصب بنر و استفاده از ظرفیت تلویزیونهای شهری با یاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری را آغاز کرده ایم.

وی تأکید کرد: با توجه به ضرورت تبیین رمضان و فلسفه و ضرورت آن در نسل های آینده، برگزاری جشن روزه اولی ها را توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی قطعا امسال خواهیم دید.

احمدزاده با اشاره به آخرین جمعه رمضان و روز قدس اظهار کرد: علاوه بر اقدامات در حوزه تبلیغات محیطی و آماده سازی فضا برای راهپیمایی این روز، برگزاری مسابقه "نامه ای به یک کودک فلسطینی" در سطح مدارس ارومیه را اجرایی می کنیم و قصد داریم نامه های منتخب چند تن از دانش آموزان را به دستان کودکان مظلوم فلسطینی برسانیم.

وی یادآور شد: همچنین در تمامی معاونتها، مناطق، سازمانها و ادارات وابسته شهرداری ارومیه برنامه ها و اقداماتی در راستای ماه مبارک رمضان به صورت مستقل و یا به صورت مشارکتی با مساجد، هیئات مذهبی و سازمانهای مردم نهاد را شاهد خواهیم بود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: همزمان با عید فطر نیز جشن بزرگ رمضان را در ائللرباغی اجرا خواهیم کرد و با این جشن وارد جشن ها و جشنواره های تابستانه و عنوان دار شهرداری ارومیه طی فصل مسافرت هموطنان برای جذب گردشگر خواهیم شد.

Print
390 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان