• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری کلانشهر ارومیه در زمینه انجام معاملات در بستر شفاف سامانه ستاد، پیشرو در بین شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری کلانشهر ارومیه در زمینه انجام معاملات در بستر شفاف سامانه ستاد، پیشرو در بین شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور است

 

شهردار کلانشهر ارومیه گفت: بر اساس اعلام مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور، شهرداری کلانشهر ارومیه در زمینه انجام معاملات در بستر شفاف سامانه ستاد، پیشرو در بین شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور است.

دکترحسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه در صحن علنی شورای اسلامی شهر که ظهر امروز برگزارشد با بیان اینکه ثابت شد که مدیریت شهری بدون اتکا به پروانه ساخت قابل تحقق است، اظهار داشت:

شرایط سخت این فرصت را فراهم کرد که به سمت منابع جدید حرکت کنیم بطوریکه امروز مطالبات ما از دستگاه‌های دولتی همچون ارزش افزوده متمرکز کشوری و ارزش افزوده استانی بیشتر از درآمدهای حاصل از ساخت و سازها و درآمدهای محلی است.

وی با اشاره به صدورمجوز پروانه ساخت برای املاک قولنامه‌ای با کاربری مسکونی در داخل محدوده شهر، بیان کرد:  با توسعه این ساخت و سازها، مدیریت شهری از لحاظ منابع درآمدی در وضعیت خوبی قرار خواهد گرفت.

دکتر مهدی‌زاده در ادامه اعلام کرد: شهرداری کلانشهر ارومیه طبق اعلام مراجع بالادستی در زمینه انجام معاملات در بستر شفاف سامانه ستاد رتبه اول را در بین شهرداری‌های کشور به خود اختصاص داد.

وی به بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کلانشهر ارومیه و اولویت آن یعنی توجه به مناطق کم برخوردار شهری اشاره کرد و گفت: در این راستا در حوزه تعهدات آسفالت معابر بخصوص در منطقه دو و سه شهری از حداکثر ظرفیت لازم استفاده شده و معابر این مناطق شهری آسفالت شده است.

به گفته شهردار کلانشهر ارومیه آسفالت معابر تداوم دارد اما با توجه به توزیع متوزان خدمات در مناطق ۵گانه شهری به آسفالت معابر عمومی شهر توجه ویژه می‌شود.

وی گفت: با رعایت تمام الزامات فنی تمام تلاش‌ها برآن است که پروژه‌های خوبی در سطح شهر اجرا شود.

Print
173 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان