• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار اروميه: وحدت و همدلی مردم و مسئولین تنها عامل توسعه شهر ارومیه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار اروميه: وحدت و همدلی مردم و مسئولین تنها عامل توسعه شهر ارومیه است

وی افزود: اگر امروزه در آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه که محل سکونت قشرهای متفاوت با اقوام و ادیان مختلف است شاهد پیشرفت، توسعه و آبادانی هستیم تنها عامل وحدت و همدلی حاکم بین مردم و مسئولین است.

حمایت از سرمایه‌گذاری تنها راه‌گشای مشکلات شهری است

وی در ادامه سخنان خود حمایت از سرمایه‌گذاری را تنها راه‌گشای مشکلات شهری عنوان کرد و تاکید کرد: باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در پیش‌برد اهداف خود استفاده کنیم.

شهردار ارومیه با اعلام اینکه 70 درصد جمعیت استان در شهرها زندگی می‌کنند، بر لزوم توجه به شهرها تاکید کرد و گفت: توسعه و ترقی شهرها موجب تاثیرگذاری و ارتقا وضعیت زندگی روستاییان نیز خواهد شد که بر این اساس نباید از ظرفیت بی نظیر توسعه شهری در استان غافل شویم.

وی با اشاره به تلاش روزافزون شهرداری برای اتمام پروژه اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح امامت 200 میلیارد ریال است.

حضرت‌پور با بیان اینکه تونل اجرا شده در تقاطع امامت 317 متر به ارتفاع 6.5 متر است که تمام وسایل نقلیه می‌توانند به راحتی در آن تردد کنند، عنوان کرد: برای اجرای طرح غیرهمسطح تقاطع امامت 526 شمع اجرا شده و به دلیل همجواری این طرح با رودخانه شهرچایی پی‌ریزی این طرح از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی با تقدیر از همکاری شورای شهر ارومیه با شهردای افزود: نگاه ویژه شوراهای شهر به اتمام پروژه‌های نیمه تمام و همچنین کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید شهرداری را در اجرای فعالیت‌های خود ترغیب می‌کند.

شهردار ارومیه در بخش دیگر سخنان خود بیا بیان اینکه از تلاش ها و حمايت هاي بي دريغ مهندس سعادت استاندار آذربايجان غربي از مجموعه مديريت شهري تقدير و تشكر مي‌كنم و اميدوارم با اين حمايت ها شاهد توسعه و شكوفايي روزافزون شهر اروميه باشيم، خاطر نشان کرد:گره گشايي برخي مشكلات شهر اروميه در كميسيون ماده 5 استان، حضور مستقيم در جلسه تصويب بودجه شهرداري اروميه، انتصاب دكتر بهادري از اعضاي شوراي اسلامي شهر اروميه به سمت معاونت امور عمراني استاندار و حمايت از سرمايه گذاري در پروژه هاي شهري از جمله مهترين اقدامات ارزشمند مهندس سعادت در حمايت از مجموعه مديريت شهري در چند ماه گذشته بوده كه جاي تقدير و تشكر دارد.

Print
1096 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان