• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه اعلام کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه اعلام کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری ارومیه

محمد حضرت پور در نخستین نشست خبری و صمیمانه اصحاب رسانه با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه در سال 93 که به مناسبت روز شوراها ترتیب یافت، اظهار داشت: فضای همدلی و وحدت رویه حاکم بر شورای شهر ارومیه، مسیر توسعه و آبادانی شهر را هموارتر کرده است.

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن شش ماه کاری با حضور اعضای جدید شورای شهر ارومیه، گفت: حضور انسان‌هایی شایسته در ترکیب شورای شهر ارومیه زیربنایی برای توسعه و آبادانی بیشتر ارومیه محسوب می‌شود.

حضرت‌پور تصریح کرد: وجود افرادی فرهیخته، متخصص، مجرب و متعهد در شورای شهر ارومیه، نویدبخش تصمیم‌گیری‌های سازنده برای حرکت‌های جهشی در راستای عمران و بهبود خدمات شهری ارومیه است.

وی سیاست‌های شورای شهر ارومیه را بر افزایش رضایتمندی آحاد مردم و تأمین رفاه و امنیت خاطر برای عموم شهروندان اعلام کرد و افزود: امید است به برکت این همفکری و هم‌اندیشی میان اعضای فهیم شورای شهر ارومیه در ماه‌های آینده شاهد حرکت‌های اثربخشی در مدیریت شهری باشیم.

شهردار ارومیه اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام در دست اجرا را از اولویت‌های شهرداری ارومیه برای امسال یاد کرد و افزود: تا پایان خرداد ماه امسال فاز نخست پروژه ابوذر در قالب روگذر ابوذر به شهید کلانتری ارومیه افتتاح شده و با تسریع در روند اجرایی پروژه فاز بعدی آن نیز در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی همچنین افزایش سرانه فضای سبزی ارومیه را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری برای امسال یاد کرد و افزود: در نظر داریم با اجرای طرح‌های موجود بتوانیم سرانه فضای سبز ارومیه را به 12 هزار متر مربع برسانیم تا بتوانیم آنها را برای نسل‌های بعدی نیز حفظ و منتقل کنیم.

حضرت‌پور در ارتباط با برنامه‌ریزی‌های لازم برای به‌کارگیری سیستم‌های نوین حمل و نقل و مترو در ارومیه، گفت: تمام  توان خود را برای اجرای مطالعات شهری به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم مترو حمل و نقل نوین در ارومیه به‌کار می‌گیریم و امسال نیز برای شکل‌گیری سازمانی در این ارتباط اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

Print
1594 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان