• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه اعلام کرد: تامین عمده هزینه های عمرانی شهرارومیه از طریق تهاتر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه اعلام کرد: تامین عمده هزینه های عمرانی شهرارومیه از طریق تهاتر

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، «محمد حضرت پور » در سومین اجلاس روسای شورا های اسلامی استان های کشور، با بیان اینکه در صورت نبود تعامل میان شورا ی اسلامی و شهرداری امکان رسیدن به توسعه متوازن به هیچ وقت در ارومیه فراهم نمی شد، اظهار کرد : باید روسای شوراهای اسلامی استان های  سراسر کشور این وحدت و همدلی را سرلوحه کار های خود قرار دهند.

وی با اشاره به برنامه ریزی مدیریت شهری ارومیه در افق1404 ، عنوان کرد: در افق 1404، شهر ارومیه به یک شهر پاک ، فرهنگی و شهری مجهز به فناورین نوین و حمل نقل ریلی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید به دنبال درآمد های پایدار باشد ، اظهار کرد: در راه رسیدن به درآمد های پایدار اکنون تمام تلاش شهرداری ارومیه در جذب سرمایه گذاری های بومی کوچک تمرکز شده است چرا که این سرمایه های گذاری بومی بومی کوچک ارزش افزوده ی زیادی را برای شهر ارومیه به ارمغان خواهد آورد.

 

شهردار ارومیه با اعلام اینکه سرمایه گذاران به خودی خود برای سرمایه گذاری به شهرهای وارد نمی شوند و ما باید با اتخاذ سیاست های خاصی جاذب این افراد برای سرمایه گذاری باشیم ، بیان کرد: ابتدا باید با جذب سرمایه گذاران کوچک بومی را ه رابرای آمدن سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در شهر تسهیل کنیم.

وی با اشاره به جذب سرمایه یک هزار میلیارد تومانی شهرداری ارومیه توسط سرمایه گذاران در سال 92، اظهار کرد: در سال 93 نیز یک میلیاردو 500 میلیارد تومان سرمایه توسط شهرداری ارومیه با سرمایه گذاران توافق و عقد قراداد شده و پیش بینی می شود تا پایان سال 93، میزان سرمایه گذاری ها در ارومیه به رقم 2 هزار 500 میلیارد تومان برسد.

حضرت پور با بیان اینکه در حال حاضر سرانه عمرانی هر شهروند ارومیه ای یک هزار و دویست هزار تومان است، اظهار کرد: اکنون شهرداری ارومیه نقدینگی لازم را متناسب با پروژ های عمرانی لازم را ندارد.

وی با اعلام اینکه باید برای اجرای پروژه های عمرانی به دنبال سرمایه های غیر نقدی باشیم، عنوان کرد: این مهم در طول دو سال گذشته اتفاق اقتاده و در حال حاضر بخش از هزینه پروژ ه های عمرانی در شهر ازطریق تهاتر تامین می شود.

شهردار ارومیه با اشاره به ارسال اولین لایحه مالی اقتصاد مقاومتی با وجود چالش های زیاد پیش روی آن به شورای اسلامی شهر ارومیه ، بیان کرد: هم اینک این لایحه توسط شورای اسلامی شهر تصویب  شده و برای اجرا از مهر سال جاری به شهرداری های تابعه ارسال خواهد شد.

Print
914 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان