• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: کمبود منابع درآمدی پایداریکی از چالشهای پیش روی شهرداریهاست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: کمبود منابع درآمدی پایداریکی از چالشهای پیش روی شهرداریهاست

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، «پرویز جلیلی» در سومین اجلاس روسای شورا های اسلامی استان های کشور، با بیان اینکه ایجاد درآمد پایدار بهترین راه رفع مشکل مالی شهرداری ها است، بیان کرد: شهرداری های باید کسری درآمد های پایدار خود را از طریق شناخت منابع درآمدی شهرداری‌ها و چگونگی تأمین منابع جدید و اصلاح ترکیب درآمدها از منابع غیر پایدارجبران کنند.

وی با اشاره به تلاش های شوراهای اسلامی استانها ی کشور و در راس آن شورای عالی استانها ، اظهار کرد: اکنون با تلاش های این شوراهای فرا دست، شاهد به تحقق رسیدن خواسته و نیاز های شورا های اسلامی کشور در راستای حل مشکلات مردم هستیم.

وی با بیان اینکه در طول دوره های گذشته و به ویژه دوره چهارم شوراهای اسلامی کشور تمام تلاش ها در پاسخ گویی به نیازهای مردم خلاصه شده است، بیان کرد: شوراهای فرا دست امکان تعامل هرچه بیشتر اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا را با یکدیگر به ارمغان آورده و در سایه این وحدت و همدلی می توان با پاسخ به نیاز ها مردم، توسعه متوازن را برای شهر رقم زد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسولان هستند، اظهار کرد: این مهم زمانی بیشتر محقق می شود که اعضای شوراهای اسلامی وظایف خود را فراموش نکرده و در انعکاس کردن مشکلات مردم به مسئولان امر، بیش از پیش مسئول باشند.

وی با بیان اینکه در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه ساخت تقاطع های غیر هم سطح و همچنین ساخت تعداد18عدد پارک در سطح شهرارومیه مورد تصویب قرار گرفت، بیان کرد: در سال جاری در استای اجرایی شدن تعدادی از این مصوبات مبلغی به میزان سه هزارو 213 میلیارد ریال صرف هزینه های عمرانی شهر شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ارتقای بودجه شهرداری ارومیه از 50 میلیاردو 500 میلیون تومان در سال 78 به یک هزارو 30میلیارد تومان در سال 93، اظهار کرد: در سال 78 از میزان بودجه اختصاص یافته به شهرداری از طرف شورای اسلامی شهر ارومیه 44 درصد صرف هزینه های جاری و 56 درصد صرف هزینه های عمرانی می شد که اکنون بعد از گذشته 15 سال این رویه تغییر و از میزان بودجه اختصاص یافته به شهرداری در سال 93، سهم هزینه جاری 11 درصد و عمرانی 89 درصد است.

 

Print
724 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان