• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه: جایگاه امروز شهر ارومیه  مرهون تلاش  و ایثارگری بازنشستگان است

شهردار ارومیه: جایگاه امروز شهر ارومیه مرهون تلاش و ایثارگری بازنشستگان است

به گزارش  روابط عمومی  شهرداری  ارومیه؛  محمد حضرت پور،  شهردار ارومیه  در مراسم  تجلیل  از بازنشستگان  شهرداری ارومیه  که به مناسبت  روز خانواده  و تکریم بازنشستگان  برگزار شده بود  با تقدیر از آنها  تاکید کرد:  شهرداری ارومیه  در همه اقدامات  برنامه های خود نگاه یکسانی  به شاغلین  و بازنشستگان دارد .

حضرت پور  توفیق  خدمت به خادمین  شهرداری ارومیه  را افتخار  بزرگی  دانست و تصریح کرد:  جایگاه  امروز شهر ارومیه  مرهون  تلاش و ایثارگری  بازنشستگان  است.

شهردار ارومیه که در جمع بازنشستگان  سخن می گفت  با تقدیر از شورای اسلامی  شهر ارومیه اظهار  داشت : همه تلاش شورای اسلامی  و شهرداری ارومیه  بر ای این است  که آن  طور که شایسته  عزیزان بازنشسته  است  از آنان تقدیر و قدرانی شود.

وی با اذعان  به اینکه شهرداری  ارومیه در حوزه های سخت نیازمند  تجارب بازنشستگان  است،  افزود:  در توسعه و پیشرفت ارومیه از سرمایه  وجود این قشر مجرب بهره می بریم.

شهردار ارومیه  در بخش پایانی  سخنانش  شهرداری  ارومیه  را یک خانواده  بزرگ عنوان کرد  و از بازنشستگان  درخواست کرد تا در حد  مراسم و برنامه  هایی که توسط  شهرداری ارومیه  برگزار می شود  شرکت کرده  و خادمان خود  را یاری کنند.

همچنین در این مراسم  محرم تیزکار،  معاون اداری  و مالی شهرداری ارومیه   با اشاره به برگزاری هرساله این  مراسم اظهار داشت:  از خداوند  متعال می خواهیم  که روحیه  مجاهدت را  در کنار بازنشستگان عزیز  در این ماه محرم ، تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه  شهرداری ارومیه به تعداد 2020 از بازنشستگان  شهرداری ارومیه  ارائه خدمات می کند ، افزود:  در یک سال گذشته  از تاریخ 1/7/93 الی 1/7/94  تعداد 119 نفر از کارمندان  و کارگران  مجموعه  شهرداری بازنشسته شدند.

تیزکار با اشاره  به برنامه  های  تفریحی برای  بازنشستگان  خاطر نشان کرد:  در سال گذشته  تعداد 61 کاروان از بازنشستگان  را به همراه  خانواده  هایشان  به مشهد اعزام  کردیم  و همچنین  برای استفاده  عزیزان  از مناطق تفریحی  برنامه ریزی  شده است .

معاون اداری مالی شهرداری ارومیه  در پایان  سخنانش  از عضو  شدن شهرداری ارومیه در اتحادیه صندوق مشترک  ذخیره کارکنان وزارت کشور  و شهردار ارومیه خبر داد  و تصریح کرد: شهرداری ارومیه  بعد از شهرداری تهران  و کرج یکی  از اعضای اصلی این  اتحادیه  است  و از همه عزیزان  برای عضو  شدن  در این اتحادیه  دعوت  به عمل می آوریم .

گفتنی است  در پایان  این مراسم  با اهدای لوح  سپاس  و هدیه  از خدمات  همکاران  بازنشسته  شهرداری ارومیه  تقدیر به عمل  آمد.

Print
1063 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان