• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در جشن شکوفه ها: ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده ها از مهمترین برنامه های شهرداری ارومیه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در جشن شکوفه ها: ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده ها از مهمترین برنامه های شهرداری ارومیه است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهندس حضرت پور که در جمع دانش آموزان ممتاز شهرداری ارومیه سخن می گفت اظهار داشت: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه و برنامه های شهرداری ارومیه، ایجاد نشاط و شادابی و نیز ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت از برنامه های مهم شهرداری ارومیه بوده است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به تهاجم فرهنگی اذعان داشت: همانطور که می دانیم ، دشمنان اسلام و ایران اسلامی با توجه به ترویج و تبلیغ فرهنگ غرب در تلاش هستند جوانان ما را منحرف و از دین مبین اسلام فاصله سازند اما ما باید در تلاش باشیم، با توجه به ایجاد فرصت های فرهنگی و نیز اجرای برنامه های اجتماعی در مقابل دشمنان اسلام بایستیم.

شهردار ارومیه خطاب به والدین و پدران و مادران گفت: مواظب فرزندانتان باشید و در تربیت و تعالیم آنان تلاش کنید چون دشمن در کمین فرزندان انقلاب است تا به هر نحوی آنان را منحرف کنند، پس تمام سعی خود را در راستای تعلیم و آموزش هرچه بهتر آنان انجام دهید.

مهندس حضرت پور همچنین با اشاره به فعالیت های شهرداری ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه در راستای ایجاد بسترهای فرهنگی اقدام به ساخت کتابخانه ها، ورزشگاه های محلی، پارک ها و بوستان ها و نیز فرهنگسراهای قرآن و عترت در تمام نقاط شهر ارومیه و نیز نقاط کمتر توسعه یافته نموده است که جا دارد از حمایت های شورای اسلامی شهر ارومیه و نیز کارکنان شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر نمایم.

گفتنی است این جشن ، به مناسبت جشن پایان تحصیلات دانشجویان و دانش آموزان ممتاز فرزندان کارکنان شهرداری ارومیه، "مسابقه تلویزیونی "مسابقه محلهبا اجرای مسعود روشن پژوه ـ مجری خوش برخورد و دوست داشتنی کودکان و نوجوانان ـ در محل دهکده ساحلی چی چست برگزار شد.







































Print
974 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان