• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در دیدار با رانندگان تاکسی؛ افزایش 17 درصدی نرخ کرایه ها بر اساس قانون صورت گرفته است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در دیدار با رانندگان تاکسی؛ افزایش 17 درصدی نرخ کرایه ها بر اساس قانون صورت گرفته است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، شهردار ارومیه در این ملاقات به بررسی مشکلات بیش از 80 نفراز رانندگان تاکسی پرداختند.

رانندگان تاکسی مسایل و مشکلات خود را همچون تجدید نظر در مبلغ افزایشی نرخ کرایه ها ، کمبود ایستگاه های تاکسی در نقاط پرتردد ، نبود خدمات رفاهی، نظارت بیشتر بر جابه جایی مسافران توسط رانندگان تاکسی و مسافربرهای شخصی در خیابان امام خمینی (ره)، نظارت بر رفتار ماموران گشت و کنترل سازمان تاکسی رانی، نظارت ماموران راهنمایی و رانندگی با مسافربرهای شخصی و نظارت بر آژانس های مسافربری با شهردار ارومیه در میان گذاشتند.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه نیز مطالبات وخواسته های رانندگان تاکسی شهر ارومیه را بررسی و به تعدادی از مطالبات و درخواست های آنان شخصاً رسیدگی و مشکلات آنها را بررسی کرد و درپاسخ به درخواست ها آنها مبنی بر تجدید نظر در مبلغ افزایشی نرخ کرایه تاکسی ها ، اظهار کرد:  افزایش 17 درصدی نرخ کرایه ها بر اساس قانون است و شهرداری ارومیه نیز تابع قانون است.

وی بیان کرد: درباره افزایش مبلغ نرخ کرایه تاکسی ها باید به توان و بودجه شهروندان نیز توجه کرد.

شهردار ارومیه با اشاره به مقوله نوسازی تاکسی های فرسوده شهری ارومیه، اظهار کرد: شهرداری ارومیه در بودجه سال جاری برای نوسازی تاکسی های فرسوده شهری تدابیری چون پرداخت 50 درصدی سود بانکی به بانک های عامل را در نظر گرفته است .



Print
732 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان