• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه : پیشرفت صنعت چاب در گرو نگاه ویژه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه : پیشرفت صنعت چاب در گرو نگاه ویژه است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور در آیین تجلیل ازفعالان و پیشکسوتان صنعت چاپ و تبلیغات آذربایجان غربی در سالن احتماعات اداره برق  با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته در افق 1405 شهر ارومیه باید به یک شهر فرهنگی تبدیل ‌شود، بیان کرد:  باید در این باره اقدامات لازم انجام گیرد و دستگاه‌های اجرایی نیز تعامل ویژه‌ای در این راستا داشته باشند.

 وی با تاکید بر اینکه شهری زیبا و توسعه‌یافته نیازمند مشارکت جدی مردم و حمایت تمامی مسئولان است، گفت: مسئولان با تعامل با یکدیگر تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت شهر ارومیه ‌و رسیدن به جایگاه واقعی این شهر در مسائل فرهنگی به کار گیرند.

شهردار ارومیه با اشاره به انجام اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان،  اظهار کرد: رشد و توسعه شهر تبلیغات و رسانه‌ها نقش مهمی دارند که باید در راین راستا اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه تراکم فروشی در حال حاضر توجیه اقتصادی ندارد، افزود: امروزه ‌باید به جای تراکم فروشی به دنبال منابع پایدار و درآمدهای پایدار باشیم.

 

حضرت پور ‌با بیان اینکه پیشرفت صنعت چاپ در گرو  نگاه ویژه است، بیان کرد: صنعت چاپ در استفاده از تجهیزات به‌روز در جایگاه مناسبی قرار ندارد و متاسفانه به دلیل گسترش فناوری‌های روز و شبکه‌های مجازی، ‌رونق و پیشرفت در صنعت چاپ و تبلیغات در این عرصه توجیه اقتصادی ندارد، اما باید متولیان امر برنامه ریزی و تدابیر لازم برای رونق این صنعت داشته باشند.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: در راستای حل مشکل مسکن کارکنان چاپخانه داران شهرداری ‌در چارچوب منشور مشارکتی اقدام به اعطای زمین و صدور پروانه ساخت و ساز‌ کرده است.

Print
752 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان