• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار منطقه یک اعلام کرد: عدم صدور مجوز حفاری تا پایان سال
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار منطقه یک اعلام کرد: عدم صدور مجوز حفاری تا پایان سال

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  وحید عباسی، شهردار منطقه یک گفت:  با توجه به بارش های جوی و شرایط آب و هوایی طبق روال سال های گذشته هیچ گونه مجوز حفاری تا پایان سال جاری صادر نخواهد شد.

 وی با بیان این مطلب افزود: به منظور جلوگیری از انسداد معابر و راهبندان ترافیکی با هماهنگی شرکت های خدمات رسان و راهنمایی و رانندگی مجوز های حفاری به سال آینده موکول می  شود.

 شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: اکیپ های خدمات شهری با بازدید های مستمر از معابر به ترمیم نوارهای حفاری شده می پردازند.

وی در ادامه از تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی و خدمات شهری در منطقه یک خبر داد و گفت: پروژه های عمرانی در سطح منطقه یک از اهمیت ویژه ای در حوزه های عمرانی و خدماتی برخوردار  است.

شهردار منطقه یک بیان کرد:  طراحی  پروژه های اصلاحات هندسی به جهت روان سازی ترافیک شهری و سهولت در امر حمل و نقل عمومی و بسترسازی رفاه همشهران در خیابان های نبوت، بهداری و آزادگان 2 و همچنین تقاطع گلباد و فردوسی و برنامه دفع آبهای سطحی در خیابان مظفری آذر و ترمیم جداول خیابان فرهنگ و نیز چندین پروژه خرد و کلان درراستای ایجاد زیرساختهای اساسی مناسب توسعه متوازن شهری و نیزاستانداردسازی طراحی براساس نیازسنجی و امکان سنجی منطقه ای در سطح منطقه یک شهر ارومیه در حال اجرا است .

Print
606 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان