شهردار منطقه 2 ارومیه پاسخگوی مشکلات شهروندان شد
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه و در چندمین گام از اجرای این پویش، شهردار منطقه 2 ارومیه توسط سامانه تلفنی 137 پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.
در پویش مدیران پاسخگو که از ساعت 10 تا ساعت 12 سه شنبه 10 اردیبهشت ماه در سامانه مردمی 137 و با همکاری منطقه 2 شهرداری ارومیه و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برگزار شد، بیش از0 6 تماس مردمی برقرار و مدیر منطقه دو شهرداری ارومیه و معاونان وی پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم شدند.
مسائلی همانند آسفالت و زیرسازی، اقدامات عمرانی در سطح منطقه، جمع آوری زباله از جمله مهمترین مطالبات و خواسته ها بودند که مدیریت شهری در منطقه 2 پاسخگوی شهروندان شد و در راستای حل مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی عمومی و همچنین کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و مشکلات مراجعان، دستورات آنی برای امورات تعدادی از تماس گیرندگان صادر شد.